שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כמה עולה סולם?

כיום, אפשר למצוא סולמות במגוון חנויות ורשתות. סולמות מיוצרים מחומרים כמו, עץ, אלומיניום ופיברגלס. הסולמות משמשים לא רק את בעלי המקצוע, אלא גם אנשים פרטיים שרוצים לבצע עבודות שונות כמו, עבודות התקנה, עבודות צבע, תיקונים, שיפוצים וכו’. מחירי הסולמות משתנים בהתאם לדגם, לגודל הסולם, לצורת הפתיחה שלו.

סולם יחיד מול סולם כפול

סולמות יחידים וכפולים מגיעים במבחר גדלים. לדוגמה, אצלנו באתר דיל הדילים, תוכלו למצוא סולמות כאלה בגדלים: 3.2 מטר, 3.8 מטר, 4.4 מטר וכמו כן גדלים נוספים. ההבדל העיקרי בין שני הדגמים הוא אופן הפתיחה שלהם ומה הכוונה? סולם יחיד נפתח רק למצב אחד. על מנת לעבוד איתו, יש להשעין אותו על קיר יציב. סולם כזה יכול להתאים לכם אם אתם נדרשים לעלות לגג ולבצע עבודה מסוימת. סולם כפול נפתח לשני מצבים בהם, מצב נשען על הקיר ומצב A. כאשר הסולם פתוח במצב A, כל מה שצריך הוא לשים אותו על משטח ישר ולעבוד. הוא אינו דורש השענה על הקיר, אלא אם כן משתמשים במצב זה.

מחיר סולם יחיד מול מחיר סולם כפול

בדרך כלל, סולם כפול יעלה קצת יותר מסולם יחיד ומדוע? כי הוא מאפשר עבודה בשני מצבים (כמו אלו שהוזכרו קודם לכן). יחד עם זאת, יכול להיות גם שתתקלו במבצעים בהם מחירי הסולמות יהיו זהים. המחירים מתחילים מכמה מאות שקלים ויכולים להגיע עד אלפי שקלים. המחירים מושפעים לא רק מצורת הפתיחה של הסולם, אלא גם מהמידה של הסולם וכמו כן הדגם. לדוגמה, דגמים בסיסיים יהיו בעלות נמוכה יותר מדגמי פרימיום.

איפה כדאי לרכוש סולמות?

עם כל המבצעים שעושות חנויות אינטרנטיות, הרכישה יוצאת הרבה יותר משתלמת ואטרקטיבית באינטרנט. מדי פעם, יש מבצעים באתרים השונים והסולמות לרוב מגיעים עם משלוח חינם עד בית הלקוח או בית העסק. מלבד זאת, ניתן גם לבצע השוואת מחירים בצורה קלה ולבחור מאיזה חנות אינטרנטית להזמין את הסולם. חשוב לבדוק שיש דירוג גבוה לחנות וכמו כן שיש עליה המלצות. מומלץ גם לוודא את נושא האחריות. האחריות על הסולם צריכה להיות לפחות שנה אחת.

קונים בדיל הדילים

אצלנו באתר, תוכלו למצוא מגוון גדול של סולמות. הרכישה נעשית בצורה מאובטחת דרך האתר ובמידה ואתם לא רוצים לבצע רכישה דרך האתר, אפשר גם לבצע אותה באמצעות הטלפון. הסולמות שלנו עשויים מאלומיניום איכותי והם קומפקטיים וטלסקופיים. הסולמות באתר מחולקים לקטגוריות בהם, סולמות פרימיום יחידים, סולמות פרימיום כפולים וכמו כן סולמות רגילים יחידים וכפולים. נשמח לתת לכם ייעוץ לבחירת הסולם המתאים לצרכים שלכם. חייגו כעת: 03-6161026

 

תפריט נגישות