שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כמה עולה סולם טלסקופי?

אין ספק שסולמות הם מרכיב בלתי נפרד אצל בעלי מקצוע וגם אצל אנשים פרטיים. סולמות טלסקופיים מאפשרים לנו לבצע עבודות כמו שיפוץ דירה, התקנות שונות, צביעה, הרכבה של גופי תאורה ועוד.

כמה יעלה סולם טלסקופי?

לפני שרוכשים סולם טלסקופי מומלץ, מומלץ שנגיע מוכנים ונדע מהו השימוש שלשמו אנו מבצעים את הרכישה. ההבדלים בין הסולמות הטלסקופיים קשורים בעיקר לאופן פתיחת הסולם וכמו כן לגובה שלו. לדוגמה, יש סולם שנפתח למצב A ומצב השענה על הקיר (נקרא גם סולם כפול) ויש סולם שנפתח רק למצב של השענה על הקיר (נקרא גם סולם יחיד). מלבד זאת, גם הגבהים משתנים ונעים מ-3.2 מטר ועד 6.2 מטר.

אגב, יש גם דגם של סולם שכדאי להכיר הנקרא סולם לעליית גג. אם יש לכם קומה שהגישה אליה איננה נוחה ואתם לא רוצים לבנות במיוחד גרם מדרגות מאסיבי שיהרוס את העיצוב וגם יקטין את החלל, אז במקרה כזה, סולם לעליית גג יכול להיות אופציה מצוינת עבורכם.

מבחינת המחירים, הם עשויים לנוע מכמה מאות ועד אלפי שקלים.

אילו סוגי סולמות ניתן למצוא אצלנו ב”דיל הדילים”?

יש לנו מגוון גדול של סולמות טלסקופיים באיכות גבוהה. כל הסולמות עשויים אלומיניום איכותי ומגיעים עם שנה אחריות. לכל הסולמות תו תקן בינלאומי. הסולמות בטוחים לשימוש, נוחים, קומפקטיים, מגיעים במידות וגדלים שונים והתחזוקה שלהם פשוטה וקלה.

אלו הגדלים של הסולמות הכפולים:

סולם טלסקופי כפול 3.2 מטר

סולם טלסקופי כפול 3.8 מטר

סולם טלסקופי כפול 4.4 מטר

סולם טלסקופי כפול 5 מטר

סולם טלסקופי כפול 5.6 מטר

סולם טלסקופי כפול 6.2 מטר

אלו הגדלים של הסולמות היחידים:

סולם טלסקופי 3.2 מטר

סולם טלסקופי 3.8 מטר

סולם טלסקופי 4.4 מטר

סולם טלסקופי 6.2 מטר

סולם טלסקופי לעליית גג נפתח ל3.2 מטר

למה כדאי לכם לקנות ב”דיל הדילים”?

כאשר אתם קונים מאיתנו, אתם יודעים שאתם קונים מהיבואן הרשמי. מותג הסולמות שלנו Telescopic הוא מותג שהולך איתנו כבר מספר שנים והמטרה העיקרית שלנו היא להביא לכם סולמות איכותיים במחירים הטובים ביותר בישראל. אנו מוכרים  את הסולמות למגזר הפרטי והעסקי ודואגים לספק את השירות הטוב ביותר. אם אתם לא בטוחים איזה סולם מומלץ עבורכם, אנו נשמח לסייע לכם בבחירת הסולם המתאים וכל זאת ללא התחייבות  מצידכם. חייגו אלינו: 03-6161026 או הגיעו אלינו לחנות “דיל הדילים” הנמצאת ברחוב סוקולוב 21, רמת השרון. אנו גם מוכרים מוצרים נוספים מלבד סולמות בהם, מגהצי אדים, מגהצי קיטור, סרגלים חכמים, עגלות משא ועוד. מוזמנים להתרשם מהקטלוג המופיע באתר שלנו.

סולם טלסקופי מומלץ

 

 

תפריט נגישות