שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כל מה שרציתם לדעת על רכישה של כלי עבודה – מארגז כלים ועד סולם אלומיניום

בחנויות כלי עבודה, תוכלו למצוא מגוון רחב וגדול של כלי עבודה. איזה מהם כדאי שיהיו ברשותכם?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.

כלי עבודה בסיסיים

ארגז כלים – הוא עשוי מתכת או פלסטיק ומגיע בכל מיני גדלים וניתן להשתמש בו, על מנת לארגן ולרכז את כלי העבודה במקום אחד. כאשר בוחרים ארגז כלים, יש לבדוק מספר פרמטרים כמו: הגודל המתאים, משקל העמסה וצורת החלוקה. מבחינת הגודל, יש לענות על השאלה האם הארגז מיועד לאחסון של כלי עבודה קטנים או שמיועד לאחסון של כלי עבודה גדולים. מבחינת משקל העמסה, יש לבדוק מהו כושר העמסה המקסימלי של הארגז ואין להעמיס על ארגז הכלים יותר משהוא יכול לשאת. מבחינת צורת החלוקה, יש לבדוק האם יש חלוקה פנימית וחיצונית.

פטיש – הפטיש הוא כלי העבודה הנפוץ ביותר בעולם, כך שחשוב להחזיק אותו תמיד בארגז הכלים שלכם. יש כל מיני סוגים מוכרים של פטישים בהם, פטיש נגרים, פטיש מסגור, פטיש דו ידני (קורנס), פטיש קצר עם ראש כבד ורחב (מקבת) וכו’. הפטיש משמש לכל מיני עבודות שיפוצים.

מקדחה – כלי חשמלי שיכול לשמש בעלי מקצוע וגם את המשתמש הביתי. בעת רכישת מקדחה יש לקחת בחשבון שני דברים; העוצמה והמומנט. מומנט הוא כמה כוח פיתול צריך להשקיע על מנת ליצור סנטימטר של תנועה. ככל שהמומנט גבוה יותר כך יהיה אפשר לקדוח בצורה מיטבית בחומרים קשים כמו מתכת למשל. אם אתם בעלי מקצוע והעבודה שלכם כרוכה בקידוח של חומרים קשים, אז עליכם להתמקד בפרמטר המומנט. מנגד, אם אתם משתמשים ביתיים או הנדימנים שעושים עבודות פשוטות כמו, הברגה של אביזרי תאורה, תליית תמונות וכו’, אז המומנט לא בהכרח משנה. כמו כן, יש גם להתחשב בפרמטר נוסף שהוא העוצמה של המקדחה. קחו בחשבון שככל שההספק של המקדחה יהיה גבוה יותר, כך גם העוצמה תהיה גבוהה יותר.

עגלת משא – מדובר על דרך נוחה ויעילה לשאת כלי עבודה. מומלץ לרכוש עגלת משא עם כושר נשיאה של עד 250 קילוגרם. יש לוודא שלעגלה יש ידית נשיאה נשלפת, מסגרת עשויה מתכת וגלגלים חזקים ואיכותיים.

סולם אלומיניום – סולם אלומיניום הוא כלי עבודה חיוני לכל בעל מקצוע, אך לא רק. כאשר בוחרים סולם, יש לבדוק שהוא יהיה עשוי אלומיניום איכותי, שיהיה טלסקופי ושיתקפל לגודל קומפקטי. כמו כן, יש לבדוק את אופן פתיחת הסולם. יש סולמות שנפתחים למצב השענה על הקיר בלבד הנקראים גם סולמות יחידים ויש כאלה הנפתחים לשני מצבים: מצב השענה על הקיר ומצב A. סולמות אלה נקראים סולמות כפולים.

מה תוכלו לרכוש בחנות כלי העבודה של “דיל הדילים”?

תוכלו להגיע לחנות שלנו הנמצאת בעיר הרצליה או תוכלו לבצע הזמנה של מאובטחת באתר האינטרנט. יש לנו מגוון דגמים של עגלות משא איכותיות, סולמות טלסקופיים ועוד. מוזמנים לצור קשר בטלפון: 03-6161026. נשמח לתת לכם ייעוץ ללא כל התחייבות.

תפריט נגישות