שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כל מה שחשוב לדעת על תחזוקה של עגלות משא

גם אם בחרתם עגלת משא איכותית וטובה, היא לא תתפקד בצורה יעילה לאורך זמן אם לא תדאגו לתחזק אותה כמו שצריך.

בשוק יש מגוון רחב של עגלות משא, המשמשות בעיקר לצורך העמסה ושינוע ציוד ממקום למקום. עגלות משא יכולות להביא תועלת רבה לסוגים שונים של עסקים, כמו הובלות, שיפוצים, אדריכלות נוף וגם במפעלים, מחסנים וחנויות, ובכל אחד מן המקומות הללו הצורך בעגלת משא איכותית, הוא יומיומי. איך תשמרו על עגלת המשא שרכשתם בצורה טובה? אספנו עבורכם מספר טיפים.

סוף מעשה במחשבה תחילה

הטיפ הראשון הוא לבחור מלכתחילה דגם של עגלת משא, המתאימה לסוג ועומס העבודה. אחת התקלות הנפוצות ביותר בעגלות משא נובעות מכך שמעמיסים משקל רב מדי על העגלה ושוחקים את הגלגלים. אם תבחרו מראש דגם איכותי, בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק, תמנעו תקלות רבות.

שימו לב ליכולת התמרון של העגלה

בדקתם מספר דגמים ובחנתם לאיזו עגלת משא יש את כף ההרמה המתאימה ביותר עבורכם, הן מבחינת מידות והן מבחינת כושר העמסה, אך יש עוד נקודה שחשוב לבדוק וזה יכולת התמרון של העגלה. אם אתם עומדים לשנע חפצים ממקום למקום, אתם צריכים להיערך לכך שבדרך יכולות להיות פניות, מדרגות ומכשולים נוספים וללא יכולת תמרון טובה, העגלה תתחכך, תיתקע ותיהרס בקלות.

למדו להעמיס בצורה נכונה

נפילת חפצים בעת השינוע, יכולה לגרום לנזק לחפץ עצמו וגם פגיעה מכנית בגוף העגלה. לכן, את הציוד שאתם מתכננים לשנע באמצעות העגלה, חשוב לסדר בצורה נכונה. הסידור צריך להיות על פי חוקי הפיזיקה, כדי למנוע נפילה של חפצים. התחילו מסידור חפצים כבדים ורחבים בתחתית העגלה ומעליהם חפצים קטנים וקלים יותר.

שמרו על תחזוקה בין שימוש לשימוש

כאשר העגלה לא בשימוש, דאגו לאחסן אותה במקום מתאים ולקבע אותה, כך שלא תיפול. רצוי לא להשאיר את העגלה במקום חשוף לשמש או לרטיבות.

מעת לעת הקפידו לנקות את העגלה באמצעות חומרים מתאימים, כדי למנוע חלודה והצטברות לכלוך שיכול לפגוע בכושר העמסה ותמרון העגלה.

תפריט נגישות