שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים מוצרי חשמל אונליין

כישראלים, אנחנו אוהבים לבצע את הרכישות שלנו אונליין. הרכישות שלנו מסתכמות במוצרים קטנים כמו, ביגוד והנעלה, תכשיטים, מוצרי חשמל קטנים וגדולים ועוד. מה שכן לא אצל כולנו, רכישה של מוצרי חשמל באינטרנט היא צעד קל. יש לא מעט לקוחות, שמעדיפים להגיע פיזית לחנות ולרכוש בה את מוצרי החשמל.

אז איך אפשר בכל זאת להתגבר על החשש ולהזמין מוצרי חשמל חדשים, איכותיים ומעולים במחירים משתלמים ברשת האינטרנט? המשיכו בקריאה ותוכלו לגלות את הטיפים שלנו לרכישה מוצלחת!

התאמת מוצרי החשמל לבית

מאוד סביר שתמצאו ברשת האינטרנט, מוצרי חשמל במחירים נמוכים יותר מאשר אלו שבחנויות. אין זה אומר שעכשיו אתם צריכים למהר ולרכוש את אותם המוצרים, רק כי הם נמכרים במחירים מאוד אטרקטיביים. עליכם קודם כל לבדוק האם אתם צריכים את מוצרי החשמל האלה בבית שלכם. האם אלו מוצרי חשמל שישמשו אתכם או שאתם קונים אותם רק בגלל שיש עליהם מחיר מבצע. נניח שעשיתם בדיקה ראשונית ואתם אכן צריכים את המוצרים הללו, אז עליכם לבדוק שיש מפרט טכני של המוצרים באתרים.

לאחר קריאת המפרט הטכני, תוכלו לדעת אם המוצר או המוצרים אכן מתאימים לכם בצורה מושלמת. לדוגמה, אחד המוצרים שיש לבדוק את המפרט הטכני שלו ביסודיות ובקפידה הוא מוצר כמו מגהץ אדים או מגהץ קיטור. אם במפרט הטכני שלו כתוב שיש מספר אפשרויות להשתמש במגהץ (כגון, גיהוץ אופקי וגיהוץ אנכי), הרי שמגהץ כזה עשוי להתאים לכם. כמובן, עליכם גם לבדוק נתונים כמו עוצמת אדים/קיטור, אחריות וכו’.

מגהץ קיטור עם קרש נשלף צבע אפור לבן

השוואת מחירים

יש יתרון מאוד משמעותי בקנייה באינטרנט והוא שניתן לבדוק את מחירי המוצרים אונליין. כלומר אין צורך לנסוע מחנות לחנות ולבדוק את המחיר של המוצרים. תוכלו להשתמש במנוע חיפוש של השוואת מחירים כגון, אתר זאפ. שימו לב, גם אם מצאתם מחיר זול משמעותית לאותו המוצר, עליכם לבדוק שהרכישה תבוצע אך ורק מאתר ותיק ומוכר. קרו לא מעט מקרים בהם רכישות בוצעו מאתרים זולים ולא אמינים והלקוחות קיבלו מוצרים מזויפים, פגומים או בכלל לא קיבלו את המוצרים.

אחריות ושירות לקוחות

בגלל שהקנייה מבוצעת באינטרנט, יש לבדוק האם יש שירות לקוחות לאחר הקנייה. בדרך כלל אמור להיות שירות לקוחות ואתם כלקוחות יכולים לשאול שאלות על המוצר, להתלונן אם המוצר לא תאם את דרישותיכם וכמו כן להחליף את המוצר. לפני שאתם מזמינים את המוצר, בדקו שיש עליו אחריות.

דיל הדילים – מהיבואן לצרכן

את המוצרים שלנו תוכלו לרכוש בצורה נוחה וקלה דרך אתר האינטרנט וכמו כן באמצעות הטלפון 03-6161026 ובהגעה לסניף שלנו הממוקם ברחוב סוקולוב 21, רמת השרון. לצפייה בקטלוג המוצרים שלנו הכולל לא רק מוצרי חשמל כמו מגהצים, אלא גם סולמות ועגלות משא, הקליקו כאן.

 

תפריט נגישות