שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה נחוצים לשיפוץ הבית

במידה ואתם מתכננים שיפוץ קטן בבית שלכם, חשוב מאוד שיהיו ברשותכם את כלי העבודה המתאימים שיבטיחו שהשיפוץ יעבור בצורה המקצועית והטובה ביותר.
בכתבה הבאה יוצגו כמה כלי עבודה חיוניים לשיפוץ הבית.

סולם

אחד מכלי העבודה הנפוצים והמבוקשים ביותר. תודות לסולם, אפשר לבצע את עבודות השיפוץ בצורה נוחה ובטוחה. מומלץ שיהיה לכם סולם אלומיניום טלסקופי. יש העדפה ברורה לסולם שמיוצר מאלומיניום שכן הוא קל משקל ועל כן נוח לקחת אותו ממקום למקום. כמו כן, הוא מתקפל לגודל קומפקטי ועל כן אפשר לאחסן אותו במחסן, בארון או בתא המטען. בחרו את גובה הסולם בהתאם לשיפוץ אותו אתם מתכוונים לבצע.

סולם טלסקופי כפול

עגלת משא

יש המון דגמים של עגלות משא. תוכלו להשתמש בעגלת משא על מנת להעביר פריטים ממקום למקום. מומלץ לבחור בעגלת משא שתהיה לה ידית אחיזה נוחה, משטח אלומיניום חזק וגלגלים איכותיים. רוב העגלות מגיעות עם כושר נשיאה של עד 150 קילוגרמים.

סרט מדידה

סרט מדידה הוא אחד הכלים החשובים ביותר לכל פרויקט שיפוץ. תוכלו להשתמש בו על מנת למדוד חללים שיש לכם בבית, רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. מומלץ שיהיה לכם סרט מדידה באורך של לפחות 3 מטרים.

מקדחה

מקדחה חשמלית היא כלי עבודה חיוני לקידוח חורים בקירות ובמשטחים שונים. זהו כלי רב תכליתי שיכול לשמש למגוון רחב של משימות, מתליית מדפים ועד להתקנת גופי תאורה חדשים.
השקיעו במקדחה המיוצרת על ידי חברה שיש לה מוניטין טוב. מומלץ להוסיף למקדחה סט ביטים (במידה והיא לא מגיעה עם אחד כזה).

פטיש

פטיש הוא עוד כלי חיוני לכל פרויקט של שיפוצים. חפשו פטיש שיש לו ידית עשויה מעץ לאחיזה נוחה וכמו כן שהראש שלו לא כבד מדי.

סט מברגים

מברגים משמשים להתקנה והסרה של ברגים. מומלץ שיהיה לכם סט מברגים בגדלים שונים.

סכין חיתוך

סכין חיתוך היא כלי עבודה שניתן להשתמש בו לחיתוך קיר גבס, לריצוף ולעבודות נוספות.
חפשו סכין עם להב נשלף וכזאת שיש לה אחיזה נוחה.

פלס

יש מגוון סוגים של פלסים. יש פלס לייזר, פלס דיגיטלי ופלס מגנטי. הוא משמש לקביעת גבהים, לפילוס ולאיזון.

מסור

ניתן להשתמש במסור, על מנת לחתוך עץ וחומרים אחרים כמו, גבס, אלומיניום, PVC ועוד. וודאו שהלהב של המסור מותאם לחומר שאתם רוצים לחתוך.

פלייר

פלייר משמש לתפיסה מדויקת של עצמים. הוא מגיע בכל מיני דגמים בהם, פלייר סטנדרטי, פלייר שפיץ, פלייר פטנט ופלייר מתכוונן. חפשו פלייר שיש לו ידיות אחיזה נוחות המצופות בפלסטיק (הפלסטיק מבודד מפני חום ומפני מתח חשמלי).

ציוד בטיחות

כאשר אתם עובדים עם כלי עבודה, מומלץ מאוד שתעבדו בצורה בטיחותית. על כן, כדאי שיהיו לכם גם משקפי בטיחות, כפפות ומסיכות אבק.

כמה מילים לסיכום…

אם אין לכם את כלי העבודה שהוזכרו בכתבה זאת, הגיע הזמן לבצע רכישה שלהם. רכשו כלי עבודה איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן וכמו כן יגנו עליכם כאשר אתם מבצעים את עבודות השיפוץ.

 

תפריט נגישות