שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה נחוצים לכל שיפוצניק

אין ספק שכישרון טבעי וידיים טובות הם המפתח למקצוע השיפוצים אך בלתי ניתן להגיע לתוצאות הרצויות בלי הכלים המתאימים. אז מהם כלי העבודה שכל שיפוצניק? קראו את הכתבה וגלו בעצמכם איזה כלים יהפכו אתכם למקצוענים.

מקדחה, מברגה ופטישון

מקדחה, מברגה ופטישון הם הטריו המנצח של עולם השיפוצים ואי אפשר להתחיל עבודה בלעדיהם. פשוט ככה, לא ניתן להתקין מדפים או לבצע חיבורים בסיסיים ללא כלים אלו ולכן כל שיפוצניק מתחיל חייב להתייחס לעניין כהשקעה ולא כהוצאה. מדובר על חלק אינטגרלי מארגז הכלים של כל שיפוצניק ובעידן של היום זה ממש בסיסי להחזיק אותם.

סולם גבוה

זה לא משנה אם מדובר בסולם טלסקופי או בסולם רגיל, כל שיפוצניק חייב שיהיה לו סולם איכותי ואמין. למעשה, הרבה לפני שקובעים מחירון שיפוצים לכל העבודות או מחליטים על שם לעסק – חייבים לרכוש סולם מתאים לעבודות בגבהים שונים. אחרת, אף אחד לא יחזיק ממכם כבעלי מקצוע מוסמכים ותיתפסו ככל היותר בתור הנדימנים מוכשרים שעושים עבודות על הדרך.

כלי ליטוש ושיוף

כיום לא רק נגרים מוסמכים משתמשים במלטשה מקצועית ושיפוצניקים רבים הפכו את הכלי הזה לחלק אינטגרלי מהשירות שהם נותנים ללקוחות. יחד עם זאת, יש שיפוצניקים אשר מלווים את שנותיהם הראשונות במקצוע עם נייר השיוף הקלאסי ולכן אין צורך להיכנס להוצאות מיותרות היכן שלא חייב. העיקר שיהיה לכם את הכלים הבסיסיים לעבודה.

מסור איכותי

מסור איכותי מאפשר לבצע מגוון של עבודות באופן קל ומהיר. למרות שבשנים האחרונות המגמה הולכת לכיוון המסורים החשמליים, גם מסורים ידניים יוכלו לספק לכם תוצאות נהדרות אל מול מגוון של חומרי גלם בסיסיים. במילים אחרות: גם אם לא תנסרו נחושת ורק תעשו תיקונים באורך ובעומק של העץ – זה בסדר. במקרה הקיצון תבקשו מקולגה לצורך עבודה ספציפית.

פלס מדויק

פלס איכותי מאפשר לשמור על זויות אחידות בכל עבודה ולסיים כל פרויקט בדיוק מופתי. החל מתליית תמונה ודרך הרכבת ארון מטבח, כמעט אין שיפוצניק שלא משתמש בפלס על בסיס יומי. ראוי לציין כי בשנים האחרונות יש עלייה בשיפוצניקים אשר משתמשים בפלס דיגיטלי אולם אין חובה לרכוש פלס שכזה. העיקר שיהיה לכם כלי שיאפשר לכם להיות מדויקים בשטח.

מטר רץ – מד מדידה

עזבו אתכם מהאפליקציות שיש כיום בטלפון, אין עדיין תחליף איכותי למדידה של אזורים כמו המטר הרץ הישן והטוב. מדובר בכלי שנכנס בקלות לכל כיס, נמצא בעלות נמוכה (ולכן מתאים לכל שיפוצניק) והוא סופר פונקציונלי. למרות שיש כאלו שעברו לתחליפים דיגיטליים אשר מבוססים בחלקם על לייזר, מד המדידה שכולנו גדלנו עליו יעשה את העבודה.

שורה תחתונה: אל תיקחו עבודה לפני שיש לכם את כל הכלים האלו בתא המטען של המכונית או בארגז הכלים שלכם.

תפריט נגישות