שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה מומלצים – מהסולם ועד הפטיש

אם אתם מבצעים מדי פעם עבודות שיפוצים, הרכבות ותיקונים בבית, כדאי שתחזיקו ברשותכם את כלי העבודה ההכרחיים והכי חשוב את המומלצים ביותר. שכן יש המון כלי עבודה ולא בטח שתשתמשו בכולם ובכלל תצטרכו הרבה מקום בשביל לאחסן את כל כלי העבודה. על כן, מומלץ להצטייד בכלי העבודה הבסיסיים, איתם תוכלו להשתמש בכל מיני עבודות שאתם מבצעים בבית.
אז מהם כלי העבודה שכדאי להחזיק בבית? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו בעצמכם.

 

סולם מתקפל

 

סולם מאז ומתמיד היה כמעט בכל בית. הוא משמש אותנו בעיקר על מנת לבצע עבודות בגובה. לדוגמה, במידה ואתם צובעים את הבית, תוכלו לצבוע את אזור התקרה ללא בעיה. כל שתצטרכו לעשות הוא להביא את הסולם שלכם, לעלות בשלבים שלו וכך להגיע לאזור גבוה כמו אזור התקרה. מעבר לכך, אם יש בעיה בגג של הבית, תוכלו לטפס באמצעות הסולם ולהגיע בקלות לגג. מומלץ לבחור סולם שיהיה עשוי מאלומיניום, שיהיה טלסקופי וכמו כן מומלץ לבחור סולם בגובה שאתם חושבים שהכי תזדקקו לו. זאת משום שיש סולמות במגוון של גדלים.

 

סולם 6.2 - 4

מקדחה

 

כלי בסיסי שמאפשר לכם לקדוח חורים בחומרים שונים וכמו כן לקדוח בעץ ובקירות. יש לא מעט סוגים של מקדחות ועליכם לבחור את המקדחה הכי מתאימה לכם על פי פרמטרים כמו, עוצמת הכלי, עוצמת הקידוח המקסימאלית שהוא מספק, החברה המייצרת את המקדחה, המשקל של המקדחה וכמו כן יש לבדוק גם פרמטר הקשור להטענת המקדחה – כלומר האם היא נטענת או עובדת על חיבור ישיר לחשמל.

 

מברגה

 

מדובר על כלי שכל ייעודו הוא להבריג או לשחרר ברגים. מה שכן, מדובר על אחד הכלים הפופולאריים ביותר בקרב אנשי שיפוצים. יש לבחור מברגה שמהירות 500 עד 600 סל”ד וכמו כן, מומלץ גם לבחור במברגות בעלות סוללות ליתיום או ניקל מטאל. כאשר אתם רוכשים מברגה, רצוי לקחת כזאת שתהיה בעלת מנגנון המאפשר שליטה על מהירות ההברגה.

 

ארגז הכלים הביתי

 

הארגז שלכם צריך לכלול בתוכו פריטים כמו, מפתח שוודי, מברגים שונים, פטיש מקצועי וכמו כן ברגים, מסמרים, אומים, מטר, פלס, צבת, פלייר, סכין יפנית וכו’.

 

 

 

 

תפריט נגישות