שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה מומלצים למנעולנים

איש מקצוע עשוי להיות גאון בתחומו, אבל הוא יהיה חסר תועלת ללא כלי העבודה הנכונים. וככה גם רלוונטי לגבי מנעולנים וכלי העבודה שלהם. בואו נבין ביחד אילו כלי עבודה תצטרכו בתור מנעולנים, במה מנעולנים עוסקים וכל מה שבין לבין.

הכלים שמנעולן זקוק להם משתנים בהתאם לעבודתו. עם זאת, באופן כללי, הכלים שדרושים למנעולן יכללו גם מספר כלי עבודה בסיסיים שקיימים כמעט אצל כל איש מקצוע. ארגז כלים מקצועי צריך לכלול פלייר, מברגים, מפתח ברגים ואפילו פינצטה. בנוסף לפריטים אלו, מנעולן טוב יזדקק למפתח מומנט ולמתקן אימפקט עם ביטים בכל הגדלים והקטרים.

כלי העבודה שמנעולן מתחיל צריך להכיר

מנעולן צריך כל מיני כלים לעבוד איתם. הכלי החשוב ביותר שעוזר להם במקצוע זה הוא כנראה המברג. כשמדברים על מברגים, חשוב שיהיו למנעולן את 2 הסוגים העיקריים שהם מברג פיליפס ומברג עם ראש שטוח.

מברגים יכולים לשמש לנעילה או פתיחה של דלתות, מכוניות, כספות או אלמנטים אחרים. כלים נוספים הדרושים למנעולן כוללים מפתח ברגים, מקדחות ומפתחי צינור, פלייר ועוד. כלים חיוניים נוספים כוללים ברזלים, מסורים ומברגים. אפילו עיפרון מכני עשוי להיות כלי חיוני למנעולן, מכיוון שהם משתמשים בו בזמן שהם מנסים לפצח את דלתות הרכב מבלי לפגוע ברכב עצמו.

כלי עבודה מתקדמים למנעולנים מומחים

במקרים מסוימים, מנעולנים מומלצים צריכים פריטים מסוימים למקרי חירום כגון אקדח פיק, מקדחים ומעמד מקדחה. מנעולנים זקוקים לכלי עבודה שיכולים להתמודד עם כל סוגי המנעולים. מנעולנים הם אלו שדואגים שהדלתות, הכספות והתכולה בטוחים. סט כלים בסיסיים למנעולן כולל מפתחות ברגים, מקדחים, מברגים, פטישים, צבת ואזמלים.

כלי מתקדם יותר שהם עשויים להזדקק לו הוא, זוג חותכי ברגים או מ משחזת זווית. חשוב לזכור שאמנם מנעולן צריך כלים רבים לעבוד איתם, אבל חלקם קשורים אך ורק מטעמי נוחות. במילים אחרות, כדי לעבוד בתור מנעולנים מומלצים ומורשים, אתם יכולים להתחיל עם סט כלי עבודה בסיסיים.

כלי עבודה למנעולנים שעוסקים בשכפול מפתחות

אם תרצו יותר להתמקצע בתחום של מנעולנים, תוכלו בהמשך עם לעסוק בתחום של שכפול וייצור מפתחות לרכבים ובתים. מכונת חיתוך מפתחות, למשל, יכולה לשמש לייצור מפתחות שונים למנעולים שונים. חלק מהמכונות הללו מיועדות לחתוך מפתחות ממתכת, בעוד שהאחרות חותכות מפתחות מכרטיסי פלסטיק או כרטיסים אחרים.

אמנם לא כל המנעולנים עוסקים בכך, אבל מנעולן מומחה לעיתים יצטרך גם מסור שרשרת. מסורי שרשרת משמשים כאשר מנסים לחתוך דרך שרשראות מתכת עבות. בד”כ כדי לשחרר אדם או חיה ממכונית או משאית. אם אתם רוצים לעסוק בתחום מנעולנים, אל תמהרו לרכוש את כל כלי העבודה שציינו בשורות כאן למעלה. תתחילו עם עלי עבודה בסיסיים, תתפתחו עם הזמן ותבדקו בשטח אילו כלים הכי רלוונטיים עבורכם.

תפריט נגישות