שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה חיוניים לכל הנדימן – הרשימה המומלצת

במידה ואתם מתכננים לעבוד כהנדימנים, אתם בוודאי מודעים לכך שעליכם להחזיק בכלי עבודה מתאימים שיהפכו את העבודה ליעילה וקלה יותר.
בכתבה הבאה, נציג רשימת כלי עבודה חיוניים לכל הנדימן.
מוזמנים להיעזר ברשימה שלנו ולרכוש את הכלים המתאימים או להוסיף חלק מהם לכלים שיש כבר ברשותכם.

סולם

מדובר על אחד מכלי העבודה הפופולאריים ביותר, שכל הנדימן חייב שיהיה לו אחד כזה. העדיפות היא להחזיק סולם אלומיניום טלסקופי שהינו קל משקל, קומפקטי לאחסון ונוח להובלה.
העלות היא לא גבוהה ונע מכמה מאות ועד אלפי שקלים, כאשר הגורמים המשפיעים על המחיר הם אופן פתיחת הסולם והגודל שלו.

עגלת משא

תודות לכלי עבודה זה, תוכלו להוביל את פריטים שונים (בהם גם כלי העבודה שלכם) ממקום למקום בצורה נוחה וקלה. יש מגוון של עגלות משא, כאשר ההבדל ביניהן נעוץ בכושר העמסה שלהן. לדוגמה, אחד הדגמים הנמכרים ביותר אצלנו “בדיל הדילים” הוא דגם עגלת משא 4 גלגלים מאלומיניום עם כושר העמסה של עד 150 קילו.

פטיש

פטיש הוא כלי חובה לכל הנדימן. משתמשים בו כדי לנעוץ מסמרים, לפרק דברים ועוד. לפטיש טוב צריכה להיות אחיזה נוחה וראש חזק ועמיד.

סט מברגים

הוא משמש כדי להדק או לשחרר ברגים. סט מברגים טוב צריך לכלול גם מברגים שטוחים וגם מברגים עם ראש פיליפס בגדלים שונים.

פלייר

כלי עבודה שניתן להשתמש בו כדי לאחוז, לחתוך או לכופף חוטים או חומרים אחרים.
הוא מגיע בכל מיני גדלים וצורות שונות.

סרט מדידה

כלי חיוני למדידת מרחקים ואורכים בצורה מדויקת. הוא משמש למגוון משימות, מחיתוך חומרים ועד לתליית תמונות. סרט מדידה טוב צריך להיות עמיד וברור לקריאה.

פלס

הוא משמש כדי להבטיח שהמשטחים יהיו אחידים וישרים. הוא חיוני למשימות כמו תליית מדפים או התקנת ארונות. פלס טוב צריך להיות קל לשימוש ומדויק.

סכין יפנית

כלי רב תכליתי שניתן להשתמש בו לחיתוך חומרים שונים, כולל קרטון, קיר גבס ועוד.
הוא צריך להיות בעל אחיזה נוחה ולהב חד.

מקדחה

כלי חשמלי המשמש ליצירת חורים. הוא חיוני למשימות רבות, החל מתליית וילונות ועד לבניית רהיטים. מקדחה טובה צריכה להיות חזקה ועמידה. העדיפות היא לרכוש מקדחה אלחוטית ולא חוטית.

מסור

כלי חיתוך המשמש לחיתוך חומרים כמו עץ, מתכת או פלסטיק. ישנם סוגים שונים של מסורים, כולל מסורים ידניים, מסורים עגולים וכו’. מסור טוב צריך להיות חד ועמיד.

סט מפתח ברגים

כלי חיוני להידוק או שחרור אומים וברגים. סט איכותי וטוב צריך לכלול גדלים שונים של מפתחות ברגים.

ציוד בטיחות

חיוני לכל הנדימן. ציוד זה כולל משקפי בטיחות, כפפות ומסיכת אבק.

שורה תחתונה

אין ספק שכאשר יש את הכלים הנכונים והמתאימים, כל עבודה יכולה להפוך בקלות להרבה יותר קלה לביצוע, למדויקת יותר ובכלל ליעילה יותר. נמליץ לכם להשקיע בכלי עבודה איכותיים וטובים.
כך תוכלו לבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר וכמו כן תוכלו להשתמש בכלי העבודה למשך שנים רבות מבלי הצורך להחליפם בתדירות גבוהה. רכשו את כלי העבודה מחנות או אתר שיש להם דירוג גבוה ומוניטין טוב וכמובן המון המלצות.

עגלה מתקפלת מאלומיניום

תפריט נגישות