שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה וציוד שכל בעל מקצוע צריך

בעלי מקצוע שונים מתחומים מגוונים של עבודה עם הידיים, בדרך כלל נקראים הנדימן, ולצד זה שיש להם יכולות טובות במיוחד בכל מה שקשור לעבודה עם הידיים, גם ההנדימן הכי טובים צריכים כלים ייעודיים לעבודה. מרבית העבודה שלהם מתבצעת באמצעות כלי עבודה וציוד ייעודיים לאותו תחום, שלא רק הופכים את העבודה שלהם לפשוטה ואפשרית יותר, אלא גם הופכים אותה לבטוחה ומקצועית יותר. אז אם גם אתם עובדים עם הידיים, ומשתייכים לאחד מהמקצועות הללו כמו נגרות, ריתוך, בניה, אינסטלציה ועוד, הנה כמה דברים שחשוב שיהיה לכם בהישג יד, בכל פעם שאתם מתחילים לעבוד.

שולחן עמידה

אם אתם מתעסקים במקצוע שמצריך מכם בניה של מוצר מסוים, כמו נגרות או ריתוך, בוודאי אתם יודעים כבר כמה חשוב שיהיה לכם שולחן עבודה שמאפשר לעבוד עליו בעמידה. ישנם רגעים במקצועות הללו שצריך דיוק, או שצריך להפעיל את הכוח מכל הגוף, כמו למשל לחתוך דברים, או להכות בפטיש או כלי מסיבי אחר, וזה לא מתאפשר לביצוע בישיבה. הבעיה נוצרת כאשר השולחן נמוך מידי לעבודה בעמידה וזה יוצר מצב לא נוח שגורם לאותו אדם שעובד עליו להיות כפוף כל הזמן. אז כדי שתשמרו על הגב שלכם, כדאי שתרכשו לעצמכם שולחן עמידה מתכוונן, שיוכל להפוך לשולחן ישיבה או עמידה, באיזה גובה עבודה שיהיה לכם נוח. אם ממש תרצו להקל לעצמכם על החיים, תמיד תוכלו לרכוש שולחן עמידה חשמלי, ולחסוך את הטרחה שבכוונון השולחן כל פעם מחדש.

 

עגלות משא

בעלי מקצוע שעובדים עם הידיים, ידועים בתור כאלה שסוחבים פריטים כבדים מאוד ולעתים גם באופן שיטתי שנדמה שזה לא הולך להיגמר. אז כדי שלא תצטרכו להרים כבד כל פעם מחדש, ותוכלו לשמור על בריאות הגב שלכם, זה הזמן להצטייד בעגלת משא. על העגלה הזו תוכלו להעמיס מספר דברים כבדים, ולהעביר אותם ממקום למקום בקלות מבלי שתצטרכו להתאמץ בכלל. העגלה הזו לא רק תקל לכם על העבודה מבחינה פיזית, אלא גם מבחינת זמן, מהסיבה שמה שתעמיסו על העגלה בפעם אחת לא תוכלו להרים בעצמכם, וכך לא תצטרכו ללכת ולחזור הרבה פעמים כדי להעביר פריטים כבדים.

בנוסף ישנם פריטים מסוימים שהם שבירים ומאוד עדינים, דוגמת אריחי ריצוף, ואלה יכולים להישבר בקלות אם סוחבים אותם בידיים (מלבד העובדה שזה כבד בצורה משמעותית), לכן תמיד כדאי להניח אותם על משטח יציב, ולהעביר בזהירות ממקום למקום.

סולמות שונים

בתאם לאופי העבודה שלכם, אתם כבר תדעו איזה סוג סולם יתאים לכם. קיימים מגוון רחב של סולמות שמאפשרים פעולות שונות בצורה בטוחה ומקצועית יותר. אין איש מקצוע שעובד ללא סולם, לא רק מהסיבה שזהו כלי בסיסי בעבודה, אלה גם מהסיבה שזה שומר על הבטיחות שלכם, ומגן עליכם מפני פציעות שיכולות להיגרם עקב טיפוס לא בטיחותי בעבודה.

סרגל חכם

הסרגל החכם הוא סרגל ייחודי, שמאפשר עבודה מדויקת ומקצועית יותר, משימוש בכל סוג אחר של סרגל. לסרגל הזה יש גופים שמתלבשים עליו ומאפשרים למדוד בצורה מדויקת אלמנטים שונים, שלא מתאפשרים למדידה בקלות בעזרת סרגל רגיל, לדוגמא פינות, פאנלים, צינורות, אלמנטים עגולים ועוד. אז אם אתם רוצים להיות מקצועיים בעבודה שלכם, ואתם מעוניינים לתת את השירות הכי מדויק ללקוחות שלכם, הסרגל הזה הוא מוצר חובה בארגז הכלים שלכם, שיבטיח שכל המדידות שלכם בעבודה יצאו בצורה מושלמת, מבלי לעשות טעויות קטנות שיכולות לעלות לכם בזמן וכסף מיותר.

תפריט נגישות