שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי עבודה בסיסיים ומומלצים לכל הנדימן

כל הנדימן צריך להחזיק את כלי העבודה הנכונים וכל זאת על מנת שיוכל לבצע עבודות כמו שצריך ובצורה המקצועיות ביותר. על איזה כלי עבודה מדובר? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.

סולם

מדובר על אחד מכלי העבודה החיוניים והבסיסיים לכל הנדימן. תודות לסולם, אפשר לבצע עבודות בגובה. יש מגוון גדול של סולמות בהם, סולמות טלסקופיים כפולים ויחידים. ההבדל בין הסוגים הללו, נעוץ באופן הפתיחה של כל סולם. בעוד שסולם כפול נפתח לשני מצבים בהם מצב יחיד (נשען על הקיר) ומצב כפול (מצב שניתן להעמיד את הסולם על המשטח ללא צורך בהשענה על הקיר), סולם טלסקופי יחיד נפתח אך ורק למצב אחד והוא השענה על הקיר.

פטיש

פטיש משמש למגוון משימות כמו תקיעת מסמרים, פירוק דברים ואפילו לעבודות מסגרות. ישנם סוגים רבים ושונים של פטישים, כגון פטישי טופר, פטיש כדורי ועוד. כל סוג של פטיש מיועד למשימה ספציפית ולכן חשוב לבחור את הפטיש המתאים ביותר לעבודה.

מברגים

מברגים משמשים להידוק או שחרור של ברגים. ישנם שני סוגים עיקריים של מברגים: שטוח ופיליפס. מברגים שטוחים משמשים לברגים עם חריץ בודד, בעוד מברגים פיליפס משמשים לברגים עם חריץ בצורת צלב.

פלייר

פלייר הוא כלי רב תכליתי שניתן להשתמש בו למשימות רבות ושונות. ניתן להשתמש בו לאחיזה, לכיפוף של מתכת ועוד. ישנם סוגים רבים ושונים של פליירים כמו, פלייר שפיץ, פלייר מתכוונן ועוד. כל סוג מיועד למשימה ספציפית ולכן חשוב הפלייר המתאים.

סרט מדידה

סרט מדידה משמש למדידת מרחקים ואורכים, דבר שחשוב על מנת להבטיח כי חומרים נחתכים בגודל הנכון. סרט מדידה סטנדרטי של 5 מטר יספיק לרוב המשימות.

פלס

פלס הוא כלי עבודה שעושים בו שימוש על מנת להבטיח שהמשטחים יהיו ישרים ומפולסים.
הוא חיוני לתליית מדפים, תמונות ופריטים אחרים על הקירות.

סכין יפנית

סכין יפנית או סכין חיתוך משמשת לצורך חיתוך של חומרים שונים. לדוגמה, קרטון, פלסטיק, קירות וגבס וכו’.

מקדחה

ניתן להשתמש במקדחה חשמלית לצורך קידוח של חורים. ישנם סוגים רבים ושונים של מקדחות חשמליות זמינות, כמו מקדחות חוטיות ומקדחות אלחוטיות.

מסור

מסור הוא כלי חיוני לחיתוך חומרים שונים כגון עץ, מתכת ופלסטיק. ישנם סוגים רבים ושונים של מסורים זמינים, כגון מסורים ידניים, מסורים עגולים וכו’.

כמה מילים לסיכום…

במידה ואתם מתכוונים לעבוד כהנדימנים ולבצע עבודות כמו, תליית טלוויזיות, תלייה של וילונות ואביזרים לאמבטיה, הרכבה של רהיטים, התקנה של חבלי כביסה, תיקוני צבע, תיקונים של דלתות ותריסים ועבודות שיפוצים קטנות, נמליץ לכם מאוד שיהיו לכם את כל כלי העבודה שהוזכרו לעיל.
חלקם יקרים וחלקים זולים, מה שכן הם יבטיחו שהעבודה שלכם תבוצע בצורה המקצועית והיעילה ביותר. כמו כן, אם תרכשו כלי עבודה איכותיים, אנחנו משוכנעים שתוכלו גם להשתמש בהם לאורך זמן. כך שההשקעה הכספית בהחלט תשתלם עבורכם.

תפריט נגישות