שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי העבודה המומלצים ביותר לשיפוץ דירה באופן עצמאי

אם החלטתם לשפץ את הדירה, דעו שמדובר על החלטה משמעותית ביותר. יש לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים שיכולים להשפיע על השיפוץ עצמו, בהם היקף השיפוץ, התקציב הכספי שעומד לרשותכם ובחירת קבלן השיפוצים המתאים.

את השיפוץ תוכלו לבצע בעצמכם או שתוכלו להיעזר בבעל מקצוע. אם מדובר על שיפוץ בהיקף קטן יחסית, אז ניתן לבצע אותו באופן עצמאי. איך עושים זאת בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.

שיפוץ דירה יבוצע אך ורק עם הכלים המתאימים

אם אתם מוכשרים ובעלי ידע בכל הקשור לעבודות שיפוץ קלות, אתם בוודאי יודעים כמה חשוב גם להצטייד בכלי עבודה מתאימים. כלים אלה צריכים להיות איכותיים וחזקים. בדקו איזה כלי עבודה יש ברשותכם ולאיזה תזדקקו וגשו לחנות כלי עבודה או הזמינו באינטרנט את כלי העבודה החסרים לכם לעבודות השיפוץ. בגדול, אלו כלי העבודה החשובים והעיקריים לביצוע עבודות השיפוץ. מדובר על כלים שישמשו אתכם לאורך זמן ולכל מיני עבודות שיפוצים:

סולם אלומיניום טלסקופי מתקפל – במידה ונדרש שיפוץ הכרוך בעבודה בגובה, הסולם ישמש אתכם לביצוע העבודה. מעבר לכך, הוא גם ישמש להתקנות, לצביעה, להרכבה של גופי תאורה ועוד. כאשר אתם רוכשים סולם, יש לבדוק את הבטיחות שלו, אופן הפתיחה והסגירה, המשקל וכו’. ההמלצה היא לרכוש סולם שעשוי מאלומיניום וכמו כן טלסקופי. תודות להיותו טלסקופי, תוכלו לכוון אותו לפי הגובה הרצוי לכם ובגמר השימוש לאחסן אותו.

מקדחה ומברג – אלו כלי עבודה חשמליים המיועדים על מנת לבצע עבודות פירוק, התקנה ותלייה של חפצים. בשוק יש מגוון גדול של סוגים ויצרנים. כאשר אתם רוכשים את הכלים האלה, בדקו שאתם רוכשים כלים איכותיים, עם אפשרות לטעינה.

מסור – כלי עבודה שישמש אתכם לעבודות נגרות שונות. יש סוגים שונים של מסורים בהם, מסורים חשמליים וידניים. המסורים שונים במפרטים שכן הם מגיעים בעוצמות שונות ומתאימים לחיתוכים של חומרים שונים בהם, עץ, אלומיניום, פלסטיק וכו’.

כלים לחיפוי וצביעת קירות – בסיום של כל שיפוץ, יש גם לבצע תיקוני צבע וכמו כן לצבוע את הקירות. על כן, יש להצטייד בשפכטל, ספוגים, רולרים ומברשות. כך תוכלו למרוח את הצבע בצורה טובה ואחידה.

כלי עבודה ידניים שונים – מדובר על כלי עבודה בסיסיים שחשוב מאוד שיהיו ברשותכם בהם, פטיש, פלייר, קאטר, פלס, סרט מדידה וכמו כן אביזרי חיבור כמו, מסמרים, ברגים, דיבלים וכו’.

שורה תחתונה

אם החלטתם לבצע את השיפוץ בעצמכם, רכשו את כל מה שאתם צריכים מחנות כלי עבודה שהינה מומלצת ועם מחירים אטרקטיביים. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות