שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

ככה תוכלו לשמור על כלי העבודה שלכם

הרי זה ידוע לכולנו שכלי עבודה מקצועיים עולים לא מעט כסף. מה שכן, אם נטפל בהם כמו שצריך, הם ישרתו אותנו לאורך שנים. הטיפול כולל אחסון נכון שלהם וכמו כן שמירה עליהם כך שיהיו תמיד נקיים ומתוחזקים בהתאם. אז איך תוכלו לשמור על כלי העבודה שלכם? המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות.

אחסון נכון של כלי העבודה

אופן האחסון כאמור תלוי במקום הפנוי שיש ברשותכם. לדוגמה, אם אתם בעלי מוסך פרטי או שיש לכם חנייה פרטית בבית, אז תוכלו לתלות את כלי העבודה על גבי לוח שיהיה מקובע לקיר. אם אין ברשותכם קיר פנוי, תוכלו תמיד להשתמש בעגלת כלים ייעודית, ארגז כלים, מגירות שולחן ומדפים. הרעיון הוא שכל הכלים שלכם יאורגנו בצורה מסודרת והכי חשוב – שיהיו נוחים ונגישים.

למי מכם שיש מקום על הקיר מעל משטח העבודה, תליית כלי העבודה רק תחסוך לו מקום, תשמור על סדר וכמו כן תאפשר לו לראות את כל כלי העבודה שיש ברשותו וכמו כן תהיה לו גישה מהירה אליהם. בנוסף, תוכלו גם להוסיף עגלת כלי עבודה. מדובר על עגלה שהינה מצוינת לכל מצב – גם אם יש ברשותכם קיר ואתם תולים עליו את כלי העבודה וגם אם אין ברשותכם את אותו הקיר. העגלה היא ניידת ותוכלו לשנע אותה ממקום למקום וכך לקבל זמינות גבוהה לכלי העבודה שלכם. בסיום העבודה, כל שתצטרכו לעשות הוא להחזיר את העגלה של הכלים למקומה.

חלודה ולכלוך

שני הדברים שהכי פוגעים בכלי העבודה שלכם הם החלודה והלכלוך. על כן, יש לשמור על כלי העבודה במקום יבש. מה שקורה בפועל הוא שהרבה פעמים אנחנו שוטפים את כלי העבודה שלנו ומחזירים אותם לחים לארגז הכלים. הדבר יכול לגרום בקלות נזק לכלי עבודה שמתבטא בחלודה. על כן, הקפידו תמיד שהכלים יהיו יבשים לחלוטין. לגבי כלי עבודה חשמליים, מומלץ לשמור אותם בארגז המקורי שבו הם הגיעו. הארגז לא רק שמגן עליהם מפני לחות, אלא הוא גם מגן עליהם מפני מכות, לכלוך ואבק. טיפ מצוין בנושא הוא להשתמש בסיליקה ג’ל. זוהי שקית שמקבלים אותה בדרך כלל בקופסאות של נעליים חדשות או מוצרי אלקטרוניקה. השקית הזאת מכילה כדוריות מנתרן צורני. לאותן כדוריות, יש יכולת לספוג את הלחות. על כן, אל תזרקו את השקיות הללו אלא שימו אותן במגירות של כלי העבודה שלכם ובמארזים של הכלים החשמליים. בזכות השקיות, תוכלו למנוע מצב של חלודה וכך תוכלו להאריך את חיי הכלים שלכם.

ניקוי כלי עבודה

חשוב מאוד לנקות את כלי העבודה בגמר השימוש. כלי עבודה ידניים כמו, עגלת משאסולם טלסקופי וכו’, תוכלו לנקות באמצעות ניגוב עם סמרטוט פשוט. מה שכן, אם כלי העבודה מאוד מלוכלך, תוכלו לשטוף אותו עם מעט מים וכמו כן לנגב בעדינות ולאחר מכן להשתמש בספריי להגנה WD-40. לגבי כלי עבודה חשמליים, ראשית וודאו שהכלים מנותקים לחלוטין מהחשמל. לאחר מכן, תוכלו להסיר את הלכלוך והאבק בעזרת לחץ אוויר או מבקשת. לסיום, עליכם לעבור עם סמרטוט על כל החלקים של כלי העבודה ואז לשמן מעט את החלקים הנעים.

 

 

 

תפריט נגישות