שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כך תשמרו על המגהץ ולא תהרסו אותו

אם נתקלתם בבעיות שונות הקשורות למגהץ כמו, סתימה של חורי המגהץ, התזת מים במהלך הגיהוץ, קצר חשמלי ובעיות נוספות, דעו שיכול להיות שאתם עושים משהו לא נכון (זאת כמובן בהנחה שהמגהץ שלכם לא פגום). הכנו לכם מדריך מעולה, בו מפורטות כל הטעויות שעושים במהלך השימוש במגהץ וכמו כן לאחר השימוש בו. מומלץ לקרוא בעין את המדריך, כי אתם עשויים להסתכן בהתחשמלות, שריפה או אפילו בכוויות וכל זאת כתוצאה משימוש לא נכון במגהץ שלכם.

שימוש במים לא לפי הוראות היצרן

בכל מגהץ, לא משנה אם מדובר על מגהץ קיטור או מגהץ אדים, יש הנחיות מדויקות של היצרן לגבי סוג המים שיש למלא את מיכל המים של המגהץ. לדוגמה, אם על פי ההוראות יש למלא במים מזוקקים ואתם תמלאו במי ברז, הדבר יכול לגרום לסתימות. אותן סתימות יגרמו ליציאת אדים בצורה לא מבוקרת והדבר בסופו של דבר יגרום לכתמי מים או לכוויות. מלבד זאת, טעות נוספת שיש להימנע ממנה, קשורה להוספה של חומרים לתוך מיכל המים שאינם מים. לדוגמה, בשמים, מי עיבוי, חומץ, עמילן וכו’. שימוש בחומרים אלה, יכול לגרום לכתמים חומים שיופיעו על הבגדים וכמו כן יכול גם לגרום נזק למגהץ עצמו.

גיהוץ עם מגהץ קיטור בלי מים במיכל? המגהץ יכול להישרף

שימו לב שלמגהצי קיטור יש סימון של כמות מינימאלית ומקסימאלית של מים שצריכים להיות במיכל שלו. על כן, מומלץ לבדוק מדי פעם מה מצב המים במיכל. אם אין מים, המגהץ יכול להישרף. כך שבכל מקרה, עדיף למלא מלכתחילה את המיכל עד לכמות המקסימאלית המצוינת על גבי המיכל. העיקר שיהיו מים במיכל.

יש סתימה במגהץ וזרימה חלקית של אדים – מה עושים?

לעולם אל תקרבו את הפנים שלכם למשטח התחתון של המגהץ, כדי לראות מדוע הוא אינו מוציא אדים. אם פתחי האדום סתומים, סביר להניח שהסתימה נגרמה כתוצאה מאבנית. לא מדובר על סתימה קבועה. אם תקרבו את הפנים שלכם, הסתימה פתאום עשויה להשתחרר ואז אתם עשויים לקבל כוויה. על כן, מומלץ להיזהר. את פתחי האדים, מומלץ לנקות רק כאשר המגהץ קר וכמו כן שאינו מחובר לחשמל.

חיבור המגהץ לשקע כוח

אם יוצא לכם לגהץ לעיתים קרובות, כדאי שתחברו את המגהץ לשקע כוח. שקע חשמלי רגיל יתאים לחיבור מוצרי חשמל עם צריכת חשמל נמוכה. כאשר מדובר על מגהץ קיטור, שיש לו צריכת חשמל גבוהה, אז מומלץ לחבר אותו לשקע כוח במיוחד אם השימוש בו הוא ממושך ולאורך זמן. ככה תוכלו לשמור על המגהץ ולמנוע מצב של קפיצת הפקק שבלוח החשמל.

שימוש בכבל מאריך

נסו להימנע משימוש קבוע בכבל מאריך. הדבר יכול לגרום לקצר ואפילו להתלקחות שיכולה להוביל לשריפה. במידה ואין ברירה והכבל המסופק עם המגהץ הוא כבל קצר, אז השקיעו בכבל מאריך איכותי, שיכול לשאת את העומס צריכת החשמל של המגהץ.

איך לנקות מגהץ אדים

תפריט נגישות