שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כיצד לבחור את הסולם הטלסקופי המתאים לצרכים שלכם?

סולם טלסקופי, המכונה גם “סולם מדרגתי טלסקופי”, הוא סולם שניתן להגדיל או להקטין את אורכו על ידי טלסקופ של חלקי הסולם. סולמות טלסקופיים משמשים לעתים קרובות בבנייה ובתעשיות אחרות כדי לספק גישה למקומות גבוהים יותר.

לפני רכישת סולם טלסקופי, כדאי לשקול גורמים כמו כמה משקל הוא יכול לשאת ולאיזה גובה הוא יכול להיפתח. כמו כן, מומלץ גם לבדוק את צורת הפתיחה שלו. כיום, יש שני דגמים פופולאריים של סולמות והם: סולם יחיד (סולם שניתן להשענה על הקיר) וסולם כפול המאפשר מצב השענה על הקיר וגם מצב A.

חמשת הסולמות הטלסקופיים הטובים ביותר ותכונות המפתח שלהם

-סולם אולטרה פרימיום יחיד – סולם שעשוי אלומיניום ומגיע עם ציפוי אנודייז. מטרת הציפוי היא למנוע חבלות ושריטות. לסולם זה יש מנגנון סגירה רכה ורגליים מאזנות מסתובבות. ניתן להזמין אותו במגוון גדלים.

-סולם פרימיום יחיד או כפול – סולם עם ציפוי אנודייז ועם ציר מעובה ומחוזק המספק יציבות משופרת ומקסימאלית. הסולם עשוי מאלומיניום איכותי. הוא מגיע במגוון גדלים.

-סולם פרימיום חשמלי לעליית גג – סולם שמופעל באמצעות מנגנון חשמלי. הוא נפתח בקלות וניתן לעלות וגם לרדת ממנו בצורה בטיחותית. סולם זה מתאים מאוד למקומות בהן יש צורך לעלות לגלריה או לגג. הסולם מגיע עם שלט.

-סולם טלסקופי יחיד או כפול – סולם עשוי אלומיניום וללא ציפוי אנודייז. נוח לשימוש וגם נוח לאחסון. הוא מגיע במגוון גדלים.

יתרונות לסולמות עשויים מאלומיניום

למה דווקא לבחור בסולם שעשוי מאלומיניום ולא מחומרים אחרים? להלן היתרונות:

-סולם אלומיניום הוא סולם שמשקלו נמוך. על כן, אפשר לשאת את הסולם בקלות ומבלי להפעיל יותר מדי כוח.

-סולם אלומיניום הוא סולם יציב וגם חזק וזאת משום שבתהליך הייצור שלו, משלבים בו עוד מתכות חזקות כמו, אבץ ונחושת. כל אלה מסייעים ליציבות הגבוהה שלו.

-סולם אלומיניום יהיה עמיד בכל תנאי מזג האוויר וזאת בניגוד למתכות אחרות. ניתן לעבוד עם הסולם בסביבה רטובה או לחה וכמו גם ניתן לעבוד איתו גם כאשר יש שמש חזקה בחוץ וגם כשיש גשם.

-סולם אלומיניום לא דורש תחזוקה. אפשר להנות מסולם כזה לשנים רבות.

-סולם אלומיניום נמכר כיום במחירים משתלמים במיוחד. המחיר של סולם אלומיניום יהיה נמוך יותר מסולמות מתכת או סולמות פיברגלס. תודות לכל היתרונות שלו כולל המחיר, אין ספק שמדובר על הסולם המושלם.

כללי בטיחות בעבודה עם סולמות

שימו לב לכללים הבאים ויישמו אותם בפעם הבאה שאתם משתמשים בסולם:

-אל תעלו על סולם שמונח על רצפה שאינה יציבה.

-לפני שאתם עושים שימוש בסולם, בדקו את החיבורים שלו. אם יש חלקים חסרים או רופפים, אל תעשו שימוש בסולם.

-הקפידו על זווית נכונה. אל תניחו את בסיס הסולם רחוק מדי מהקיר וגם לא קרוב מדי לקיר.

-כאשר אתם עולים על הסולם, אחזו בו בשתי הידיים. במידה ואתם צריכים להעלות איתכם ציוד, אז תוכלו לעשות שימוש בחבל או חגורת כלים.

-בחרו בסולם שהוא בגובה הרצוי והנכון למשימה שאתם מתכוונים לבצע.

סולם טלסקופי

תפריט נגישות