שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

יתרונות ברכישת עגלת קמפינג

קמפינג (או מחנאות בעברית) היא פעולה שכוללת יציאה לטבע ולינת לילה בשטח. שהייה בטבע היא פעולה שקיימת כבר מקדמת דנא (למשל האדם הקדמון היה יוצא לציד שכלל שהייה בשטח), אבל קמפינג כפעילות פנאי היא המצאה חדשה של המאה ה-20.

כולנו מכירים וזוכרים לטובה את הקמפינג שעשינו בנעורינו כשהיינו חברים בתנועת נוער כלשהי, אבל כיום הזמנים השתנו. לא רק שנולד המונח של גלאמפינג (קמפינג יוקרתי שהוא שילוב של המילים הלועזיות גלאמור וקמפינג), אלא גם שמן הסתם גם אתם הזדקנתם…

לכן אם גם אתם יצאתם לטיול בשטח ושוב חזרתם עם כאבי גב- כדאי שתדעו שיש פתרון. לפני הטיול הבא רכשו לעצמכם עגלת קמפינג (או בשמה העממי “עגלת גו-גו”) שמאפשרת לשאת בקלות ציוד רב בטיולים, כך שתוכלו ליהנות גם בזמן הטיול וגם אחריו בלי לסבול מכאבי גב. לפניכם היתרונות העיקריים ברכישת עגלת קמפינג שתבטיח שכאבי הגב שלכם יהיו נחלת העבר.

  • יתרון 1 – העגלה מתאימה לכל מטרה החל מסחיבת ציוד בקמפינג, דרך ירידה לים וכלה בסחיבת שקיות אחרי שופינג או ביקור בשוק.
  • יתרון 2 – המחיר של העגלה נחשב שווה לכל נפש וכיס

 

השתכנענו, אבל איזה עגלת קמפינג כדאי לרכוש?

עגלה קמפינג אידיאלית הוא עגלה מתקפלת (כזו שאפשר לאחסן אותה בקלות בתא המטען של האוטו בנסיעה אל ומהטיול, בארון השירות בבית ועוד) שעשויה משלדה של פלדה חזקה, שהיא כוללת גלגלים רחבים שמאפשרים נסיעה בשטחים מסוגים שונים (חול, דשא, אספלט וכו’) , שהיא מצופה בבד עמיד ושיש לה כיסוי נגד גשם.

בנוסף, כדאי לרכוש עגלה קלה שכוללת ידית אחיזה מתכווננת, שמתקפלת במהירות ושכוללת תיק לאחסון ולנשיאה שהיא במצב מקופל. כמו כן, מומלץ לקנות עגלת קמפינג שמקנה לכם אחריות עם רכישתה.

ואם אתם רוצים להיות בטוחים מעל לכל ספק – כדאי שתרכשו עגלת קמפינג שכוללת גלגלי בלון (גלגלים שלא סובלים מתקרים), צמיגים עם רינג מגומי, תפרים כפולים ושיש בה גם צידנית מובנית לאוכל ומשטח קשיח ומתקפל בקרקעית. כל אלו מבטיחים שהעגלה תהיה יציבה במיוחד.

עגלת קמפינג | עגלה לים | עגלת שטח

תפריט נגישות