שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

יוצאים מהקופסא – פריטים שחייבים לקחת לקמפינג!

אם בקרוב אתם מתכננים לצאת לטיול קמפינג עם המשפחה, כדאי לכם להערך בהתאם מבחינת ציוד הטיולים הנדרש. מדובר על ציוד שיעשיר ויעצים לכם את החוויה. מוכנים? אנחנו מתחילים…

 

פיק קארט
מדובר על עגלה מתקפלת, המאפשרת נשיאה של ציוד בקלות. העגלה מתאימה במיוחד לקמפינג או בילוי בחוף הים. עם העגלה, תוכלו לשאת את
הדברים שלכם ממקום למקום בקלות ובנוחות. מדובר על עגלה שהינה עם שלדת מתכת, קלת משקל וחזקה במיוחד. לפרטים נוספים על פיק קארט, הקליקו כאן.

 

עגלת קמפינג - פיק קארט

אוהל משפחתי
זה הרי מוכח וידוע שחופשה במקומות סגורים כמו בית מלון או צימרים, איננה משתווה כלל לחופשה בחיק הטבע עם אוהל מרווח. עליכם לרכוש אוהל שיתאים לפחות ל-6 אנשים וכזה שניתן להרכיב אותו בקלות.

 

ערכת קפה
ערכה כזאת היא בגדר חובה, בייחוד לכל חובבי הקפה בשטח. אפשר לצאת איתה לקמפינג וגם סתם לטיול יום. אם תרצו לשדרג את הערכה, תוכלו להוסיף כוסות קפה טרמיות.

 

ערסל
אם בא לכם להתפנק ואתם יוצאים לטיול קמפינג ביער, תוכלו להביא יחד איתכם ערסל. כל שתצטרכו הוא לקשור אותו בין שני עצים. לאחר שסיימתם, תוכלו להנות מחוויה כיפית ביותר.

 

צידנית
ההמלצה היא לרכוש צידנית שתהיה קלה ומתקפלת. בזכות הצידנית, תוכלו לשמור את המזון בקירור וכמו כן את פחיות השתייה. צידניות ניתן למצוא במגוון גדלים – משישה ליטרים ועד 40 ליטרים. היתרון הגדול בצידניות הוא היכולת לקפל אותן ולשים מתחת למושב הרכב או בתא המטען בגמר השימוש.

 

ריהוט שטח
תוכלו לרכוש כיסאות מתקפלים ולאחסן אותם בצורה קבועה בתא המטען ברכב. ככה בכל מקום, תוכלו להוציא אותם ולהנות מישיבה מהנה בחיק הטבע עם המשפחה והחברים.

 

גזייה
אם אתם מתכננים לעצור בדרך לקפה או שאתם מתכננים לבשל בשטח, תוכלו לרכוש גזייה עם רגליים מתקפלות. את הגזייה תוכלו לכוון לגובה המתאים ולהכין עליה כל מיני בישולים. גזייה היא מושלמת במיוחד לאלה שרוצים להעניק לעצמם חווית בישול בלתי נשכחת בשטח.

 

לסיכום

הצטיידו בציוד הקמפינג שהוזכר לעיל ותוכלו להעניק לעצמכם טיול מושלם, מהנה ובלתי נשכח. הציוד יכול לשמש אתכם גם לטיולים הבאים. כך שמדובר על השקעה משתלמת ביותר.

 

תפריט נגישות