שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טעויות שתרצו להימנע מהן כאשר אתם בוחרים כלי עבודה לבית

כאשר מדובר על  בחירת כלי עבודה לבית, חשוב לדעת שבוחרים את כלי העבודה הנכונים. יש להתייעץ עם בעלי מקצוע ולא לנסות להיות חכמים ולבחור את כלי העבודה לבד. אז בואו נדבר על הטעויות ואיך להימנע מהן. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.

טעות 1 – בחירת כלי עבודה לא נכונים

טעות נפוצה היא לעשות שימוש כללי בכלי עבודה שבכלל מיועדים לעבודות ספציפיות. הרי בראש אתם חושבים לעצמכם שלא תרצו לרכוש כלי עבודה ייעודים, כי זה יעלה לכם המון כסף ועל כן, אתם משתמשים בכלי עבודה שיש ברשותכם לכל סוגי העבודות וכאן יש טעות גדולה, כי כלי העבודה שיש ברשותכם לא מתאימים ולא יכולים להתאים לכל סוג של עבודה. לדוגמה, משחזות זווית מתאימות רק לחיתוך של חומרים כמו אבן, תוצרי בטון וכו’ והן אינן מתאימות לחיתוך של חומרים אחרים.
אם תשתמשו בהן לחיתוך חומרים אחרים, אתם עשויים לפגוע לא רק באותם החומרים אלא גם בעצמכם.

טעות 2 – בחירת כלים לא מתאימים

הכלים צריכים להתאים לא רק לעבודה המסוימת שאתם רוצים לבצע, אלא גם לעוצמת הפעולה שלה. אתם צריכים לבחור בקפידה את הכלים. עליכם לבחור כלים שאינם חלשים מדי ומנגד שאינם חזקים מדי. מעבר לכך, אם מדובר על עבודות אינטנסיביות, אז עליכם דווקא לבחור בכלים חשמליים ואילו אם מדובר על עבודות קלות יחסית, אז עליכם לבחור בכלים ידניים.

טעות 3 – בחירה בכלי עבודה לא איכותיים

עליכם לא להתפשר ולבחור אך ורק כלי עבודה איכותיים ולהימנע מבחירה בכלי עבודה לא איכותיים. כלי עבודה איכותיים יהיו אמינים לאורך זמן. מעבר לכך, חשוב לבדוק שיש אחריות של לפחות שנה על כלי העבודה שבחרתם. אל תקנו כלי עבודה ללא אחריות.

מה אפשר לעשות כדי לבחור כלי עבודה בצורה נכונה וחכמה?

לפני כל רכישה של כלי עבודה, אנחנו ממליצים להתייעץ עם המומחים שלנו. אתם גם יכולים להגיע אלינו לחנות. החנות ממוקמת ברחוב סוקולוב 21, רמת השרון. תוכלו גם לחסוך לעצמכם את הנסיעה ולהתקשר אלינו ולקבל ייעוץ בחינם. הטלפון שלנו: 03-6161026.

ברשותנו מגוון כלי עבודה בהם, עגלות משא 4 גלגלים, עגלות משא 2 גלגלים, עגלות משא עם כושר נשיאה משתנה, סולמות טלסקופיים מאלומיניום במבחר של גדלים ועוד. מוזמנים להגיע אלינו לחנות ולהתרשם מכלי העבודה שלנו.

סולם טלסקופי מתקפל

 

תפריט נגישות