שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים שיחסכו כסף וזמן במעבר דירה

תסכימו איתנו שמעבר דירה הוא עניין לא פשוט. הוא דורש השקעה וגם מלווה בהוצאות כספיות גדולות. מה שכן, במידה ועושים אותו בצורה הנכונה, הוא יכול להיות מהיר, זול וגם יעיל.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה וליישם את הטיפים שיוזכרו בה.
כך תוכלו לבצע את מעבר הדירה בצורה הרבה יותר טובה וגם תוכלו לחסוך זמן וכסף.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

מתי מומלץ להתחיל מעבר דירה?

מדובר על אחת השאלות הפופולאריות ביותר, שסביר להניח שכל אחד שעובר דירה שואל את עצמו. אין כאן תשובה חד משמעית שכן התשובה תלויה במספר גורמים בהם, גודל הדירה שאתם צריכים להעביר, כמות הפריטים שיש לכם להעביר והמועד בו אתם מתכננים לעבור. מה שכן, הכלל אומר שיש להתחיל לפחות חודש לפני המעבר ולהתייחס לכל הנקודות הבאות:

-אם הדירה שלכם גדולה ויש לכם כמות גדולה של פריטים לארוז, עליכם להתחיל את התהליך מוקדם יותר ביחס למי שגר בדירה קטנה ויש לו מעט פריטים להעביר.

-במידה והמועד למעבר הדירה הוא חודשי הקיץ, אז קחו בחשבון שיש ביקוש גבוה מובילים ועל כן מומלץ לסגור עם מוביל חודשיים לפני המעבר. כלומר מומלץ לשריין אחד מומלץ שקיבלתם ממנו הצעת מחיר משתלמת.

איזה חומרי אריזה כדאי להזמין ומתי?

על מנת שתוכלו להכין את הדירה למעבר, יש לרכוש חומרי אריזה בשלב מוקדם. כך תוכלו להתחיל לארוז את הפריטים שלכם. בחנויות לכלי עבודה, תוכלו למצוא מגוון גדול של חומרי אריזה ואביזרים שונים. כל אלה יסייעו לכם לארוז בצורה הבטוחה והטובה ביותר את הפריטים שלכם.
אין ספק שתהליך האריזה הוא תהליך תובעני וגם ממושך ועל כן, חומרי אריזה מתאימים יעזרו לכם לצלוח אותו בצורה המיטבית. חומרי האריזה הבסיסיים הם סרטי הדבקה וקרטונים.
כמו כן, אל תשכחו גם לרכוש ניילונים, ניילון בועות ונייר עטיפה.

כמה מילים על בחירת חברת הובלה

מדובר על החלק המרכזי בכל מעבר דירה. אם תעשו את הבחירה בצורה נכונה, הרי שתוכלו לעבור בצורה מסודרת וגם רגועה וללא תקלות. מומלץ לקרוא המלצות על לפחות 2 או 3 חברות הובלה.
כמו כן, מומלץ לבדוק שלחברה יש ביטוח. שימו לב לכל הנקודות הללו:

-לא מספיק שקיבלתם הצעת מחיר בטלפון. בקשו מחברת ההובלות להגיע אליכם לבית ולתת הצעת מחיר. כך תוכלו למנוע מצב של אי הבנות או מחירים שונים ביום המעבר.

-הזמינו חברת הובלות שיש לה ביטוח מתאים.

-חתמו עם החברה על הסכם שמנוסח בצורה ברורה ועליו מסכימים כל הצדדים.

-בחרו חברה שיש עליה המלצות טובות. אם אין המלצות או שיש חוות דעת שלילית, חפשו חברה אחרת.

כמה מילים על הובלה עצמית

במידה ואתם מעוניינים להוביל את הפריטים שלכם בעצמכם וללא חברת הובלה, אז תוכלו לשכור נגרר וכמו כן תוכלו לרכוש עגלת משא טלסקופית איכותית מאלומיניום מתאימה ועליה להעמיס את הפריטים שלכם ולהוביל אותם באופן בטוח, נוח ומהיר. כך תודות להובלה עצמית, תוכלו לחסוך לא מעט כסף. רק שימו לב שהובלה כזאת לא תתאים לכל אחד ובוודאי לא לכל דירה. חשבו היטב מה עדיף לכם.

עגלת משא טלסקופית

תפריט נגישות