שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים לעיצוב עליית הגג

אם יש לכם עליית גג, אנחנו ממליצים לכם לנצל אותה כמו שצריך. מדובר על שטח גדול, אותו תוכלו לנצל כמחסן ובו תוכלו לאחסן דברים שונים או אפילו כחלל שיש כחדר שינה לאחד מדיירי הבית או אפילו לשוכרים חיצוניים.

 

עלייה לגג

 

ראשית כדאי שתדאגו לעלייה תקינה ובטיחותית. אל תשתמשו בסולם שאינו מותקן בצורה קבועה וכל פעם תצטרכו להוציא אותו מהמחסן, למקם אותו וכך לעלות לעליית הגג. הפתרון שלנו יכול להיות מצוין עבורכם והוא סולם לעליית גג. הסולם טלסקופי, עשוי מחומרים איכותיים והכי חשוב – אינו תופס מקום. כאשר תרצו להשתמש בו, תוכלו פשוט לשלוף אותו ובמידה שאין לכם צורך בו, תוכלו לקפל אותו בקלות רבה. הסולם בנוי ממספר שלבים חזקים והתקנתו היא חד פעמית. לפרטים נוספים על הסולם שלנו, חייגו אלינו: 03-6161026

 

ריצוף הגג

 

כעת לאחר השלב הזה, תוכלו להשקיע בעליית הגג ולבדוק את הריצוף. מה הכוונה? אם הבית שלכם ישן, הכוונה היא למעלה מ-20 שנה, סביר להניח שמדובר על רצפת גג שעשויה מחומר הנקרא “רביץ”. כאן דרוש לכם חיזוק, הכולל קונסטריקציית ברזל, שעלייה מניחים רצפה מעץ. אם עברתם לבית שנבנה בשנים האחרונות, אין לכם מה לדאוג, שכן סביר להניח שיש לכם רצפת בטון, שאינה דורשת שום חיזוקים.

 

מטרות ושימושים

 

הגדירו את עליית הגג ולאילו מטרות היא תשמש. האם חדר עבודה, חדר משחקים, חדר שינה או מחסן. בהתאם לכך, תוכלו לחלק אותה לחללים שונים ועל ידי כך לעצב אותה בהתאם.

 

בידוד עליית הגג

 

לא משנה מה התדירות בה תשתמשו בעליית הגג, יש לדאוג לבידוד וקירוי שלה. זכרו, עליית הגג היא המקום הכי חם בבית, זאת משום שלרוב היא איננה מבודדת וסופגת את כל החום שעולה מהבית ומבחוץ. נסו לבצע בידוד על ידי חומר מיוחד שמותקן בין הרעפים לגג עצמו. לאחר מכן, תוכלו לחפות את תקרת הגג שלכם, בגבס או בעץ.

 

צבעים לעליית הגג

 

מבחינת צבע, מומלץ לצבוע את עליית הגג בגוונים בהירים, שיכניסו אור לחלל ויצרו תחושה של מרחב. במידה ובעליית הגג, יש שטחים נמוכים, תמיד תוכלו לנצל אותם כמקומות אחסון. במידה ועליית הגג מיועדת כחדר שינה, חשוב גם לדאוג לנקודות אינסטלציה – שישמשו עבור חדר מקלחת ומטבח.

 

שורה תחתונה

 

אל תבזבזו את הפוטנציאל האדיר שיש לכם בעליית הגג. היעזרו בבעלי המקצוע המתאימים כמו מעצבי פנים, שהינם בוגרי לימודי עיצוב פנים, אדריכלים, קבלנים ותוכלו לצור חלל מעוצב, שבעיקר יהיה שמיש עבורכם. בצעו סקר מחירים, השוו בין הצעות המחיר, ביקשו לקבל המלצות ואם אפשר גם בקשו לראות עבודות שבוצעו אצל אחרים וכך תוכלו להעריך את עבודת בעלי המקצוע. שיהיה בהצלחה!

 

סולם מתקפל לעליית גג

 

 

תפריט נגישות