שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים לבחירת סולם: איך בוחרים את הסולם המתאים?

סולם הוא סוג של גרם מדרגות נייד וניתן להשתמש בו כדי להגיע למקום גבוה. הוא משמש לעתים קרובות ככלי עזר לענף הבנייה ולתחזוקת הבית. סולמות מגיעים בגדלים, צורות וחומרים שונים. הם גם מיועדים למטרות שונות. סוגי הסולמות הם סולמות יחידים הנשענים על הקיר וסולמות כפולים הנפתחים לשני מצבים בהם: מצב השענה על הקיר ומצב A.

סולמות כפולים הם סוג הסולמות הנפוץ ביותר בשוק וזאת תודות לכך שהם נפתחים לשני מצבים. כמו כן, הם יציבים מאוד ונוחים לשימוש. ניתן להשתמש בהם על כל מיני סוגים של משטחים. סולמות יחידים אידיאליים להגעה לאזורים גבוהים כמו חלונות או גגות מכיוון שניתן להאריך אותם עד לגובה של כמה מטרים.

טיפ מס’ 1 – הגדירו את הצרכים

האם אתם מעוניינים לרכוש סולם קטן עם שלושה עד חמישה שלבים, על מנת להגיע למדפים וארונות או שאולי אתם מעוניינים לרכוש סולם גבוה יותר שתוכלו להאריך אותו על מנת לעלות לגג הבית? ככל שתגדירו טוב יותר את המטרות, כך גם תוכלו לבחור נכון את הסולם המתאים.

טיפ מס’ 2 – חפשו דגמים איכותיים של סולמות

כעת כאשר הגדרתם את המטרות, יהיה קל יותר לסנן את הדגמים השונים של הסולמות ולבחור דגמים איכותיים. תוכלו לבדוק איזה דגמים של סולמות מוצעים בחנויות אינטרנטיות ואיזה מוצעים ברשתות עשה זאת בעצמך ובחנויות המוכרות כלי עבודה.

טיפ מס’ 3 – קראו המלצות

תוכלו לשאול קולגות, בני משפחה, חברים וגם אנשי מקצוע לגבי דגמים של סולמות שהינם דגמים מומלצים. כמו כן, תוכלו גם לקרוא המלצות על הדגמים הללו. את ההמלצות תוכלו למצוא ברשת. מלבד ההמלצות, בדקו האם יש אחריות על הסולמות והאם יש תו תקן ישראלי או בינלאומי.

טיפ מס’ 4 – הצעות מחיר

בקשו הצעות מחיר מחברות שמשווקת את דגם הסולם שאתם מעוניינים לקנות. כך תוכלו לבדוק האם יש פערי מחירים ולראות ממי קיבלתם את הצעת המחיר הכי הוגנת ומשתלמת.

כללי בטיחות לעבודה עם סולם

להלן כללים וטיפים שכדאי ליישם:

-כאשר אתם מטפסים על הסולם, אל תישאו איתכם ציוד נוסף.

-לפני שאתם מטפסים על הסולם, בדקו את מצב הסולם. וודאו שאין שלבים שבורים או רעועים.

-לפני שאתם מטפסים על הסולם, בדקו שהוא מוצב על משטח יציב ומישורי.

-אתם לא מרגישים טוב? דחו את העבודה על הסולם ליום אחר.

-עשו שימוש בסולם אך ורק למטרה המיועדת לו.

-מטפסים על הסולם? מומלץ שיהיה בסביבה אדם נוסף שיאבטח אתכם.

רכישת סולמות באתר “דיל הדילים”

באתר שלנו, תוכלו למצוא מגוון דגמים של סולמות כפולים וסולמות יחידים. אנו ממליצים לכם לגלוש באתר ולהתרשם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם ולייעץ לגבי הסולם המתאים. חייגו אלינו: 03-6161026

סולם פרימיום טלסקופי כפול

תפריט נגישות