שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

חדש על המדף: ציוד הקמפינג שישדרג לכם את הטיול בחגים

5 פריטים שישדרגו את חווית הקמפינג ויגרמו לכם לחשוב פעמיים, איפה אתם רוצים לבלות את החגים המתקרבים.

מה האסוציאציות הראשונות שקופצות לכם לראש כאשר מדברים על החגים המתקרבים? בין התשובות הנפוצות אפשר למנות: מתחים, ארוחות אינסופיות, ילדים משועממים ומריבות בין אחים. האמת שאפשר גם אחרת. את החג הבא אתם יכולים לחגוג באווירה רגועה ונעימה, במיוחד אם תעקבו אחרי רשימת הציוד שהכנו עבורכם. אז מה אתם אומרים על חג בחיק הטבע?

ציוד קמפינג שישדרג לכם את החג בטבע

הדבר הראשון שאתם צריכים להשיג, זה אוהל. יש אוהלים בגדלים שונים ובצורות שונות, כולל אוהל עם חלונות וגם אוהל מחולק לחדרים. הכל תלוי בתקציב שלכם והיכן אתם מתכוונים ללון. כדאי לדעת שיש גם אתרים מוסדרים עם אוהלים מובנים ואז לא תצטרכו להיסחב עם אוהל מהבית.

מלבד אוהל, חשבו על נוחות השינה. את השקשים אתם יכולים להשאיר בבית, במקום זה, כדאי להביא מזרנים מתנפחים. בצורתם הסגורה הם אינם תופסים מקום ואפשר לנפח אותם במהירות ובקלות באמצעות משאבה המתחברת לרכב.

אחרי שדאגתם לאוהל, כדאי לחשוב על צילייה ניידת. למה אתם צריכים את זה? סביר להניח שלא תבלו את כל היום בתוך האוהל, בכל זאת צפוף וחם בפנים. צילייה איכותית ונוחה להתקנה, יכולה להיות פתרון מושלם לזמנים בהם אתם שוהים מחוץ לאוהל, כדי לאכול, לשוחח, לשחק, לקרוא או כל פעילות אחרת שתבחרו. כדאי לדעת שיש גם ציליות העשויות מחומר מסנן קרינת UV.

לילה, הערב יורד, אבל הילדים ואתם עדיין ערניים. מה אפשר לעשות? בחנויות הטיולים מוכרים סוגים שונים של עששיות, החל מעששית לד ועד לעששית סולרית ויש גם עששית שהיא בעצם כוס שתייה.

הפריט החמישי והאחרון זו עגלת שטח מתקפלת לקמפינג. כן, זו אותה עגלה המשמשת במפעלים ובחנויות לשנע סחורה ממקום למקום, אבל הפעם יש לה תפקיד אחר וזה להקל עליכם בסחיבת הציוד.

גם אם לא הבאתם את כל הבית אתכם, תגלו שקל יותר להוביל את הציוד מן הרכב לאזור הקמת האוהל, באמצעות עגלת שטח. סיימתם להעביר את כל הציוד? תוכלו לקפל את העגלה ולאחסן אותה בבגאז’ בקלות, כדי שלא תפריע. שיהיה חג שמח ומלא חוויות!

תפריט נגישות