שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

התקנת שילוט מסחרי – כל מה שצריך לדעת

הרי זה ידוע לכל, שעל מנת שיגיעו לקוחות לעסק כלשהו, עליהם לדעת על קיומו. אפשר לפרסם את העסק ברשת האינטרנט ואפשר גם לפרסם אותו על ידי שימוש בשילוט מסחרי. שילוט כזה מושך את תשומת הלב של העוברים והשבים וכך העסק יכול לזכות בלקוחות חדשים.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה מעניינת שתעסוק במספר נושאים בהם, מהו שילוט מסחרי, מהן האפשרויות, איך מייצרים שלט מסחרי ואיך מתקינים אותו. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מה זה בכלל שילוט מסחרי?

מדובר על שילוט שכולל בתוכו שני קטגוריות בהן:

-שילוט על בית העסק – השלט תלוי על הבניין בו ממוקם העסק או על עמוד סמוך לבית העסק. לדוגמה, הכירו את השלטים האלקטרוניים, מדובר על שלטים שיש להם יתרונות רבים על פני שלטים רגילים כגון, השלט מצליח למשוך את העין, הוא מאיר היטב גם ביום וגם בלילה וניתן להחליף את תוכן השלט בקלות. אין ספק שתודות לכל היתרונות שהוזכרו לעיל, השילוט האלקטרוני הוא המוצלח ביותר בהשוואה לסוגי שילוט אחרים.

-שילוט חוצות – לדוגמה, שמשונית, שלטי פח, שלטי קנבס וכו’. השלט מפרסם את העסק וכמו כן הוא גם קורא לקהל שרואה אותו להנות ממבצעים וכל מיני הטבות משתלמות. שלטים כאלה תלויים בגובה וכמו כן על לוחות פרסום.

איזו חברות מייצרות שילוט מסחרי?

בארץ יש המון חברות המתמחות בייצור שילוט מסחרי. על מנת לייצר שלטים כאלה, יש להחזיק בכל מיני אמצעים טכנולוגיים שיאפשרו את ייצור השלט. במידה ותרצו לייצר שלט כזה, מומלץ להגיע לחברה מקצועית שיש לה ניסיון והיא תוכל לייצר עבורכם כל שלט וזאת בהתאם לדרישות שלכם.

מי מתקין שילוט מסחרי?

במקרים רבים, צריך לתלות את השלט בגובה ועל כן חשוב מאוד שההתקנה תבוצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם ניסיון עם עבודות בגובה. מעבר לכך, יש גם לעמוד בתקנות והנחיות המפורסמות על ידי הרשויות המקומיות. אנשי המקצוע שאחראים על התקנת השלט, צריכים להכיר היטב את כל התקנות וההנחיות וכמובן צריכים להיות מוסמכים לעבודה בגובה.

איך מתקינים שילוט מסחרי?

כפי שהוזכר קודם לכן, יש להיעזר אך ורק באנשי מקצוע מתאימים ושיש להם את ההסמכות והניסיון הנדרש. מדובר על עבודה בגובה ועל כן היא צריכה להיות מבוצעת בצורה הבטיחותית ביותר וזאת מבלי לסכן את המתקינים ומבלי לסכן את הציבור. עבודת ההתקנה תעשה באמצעות שימוש בציוד כמו, סולם נייד, פיגום טלסקופי, ציוד סנפלינג וכמובן ציוד בטיחות מתאים.

למשוך לקוחות חדשים לעסק

על מנת שיגיעו כמה שיותר לקוחות לעסק שלכם, עליכם להפגין נוכחות ולבלוט. באמצעות שלטים לעסקים תוכלו להשיג את המטרה בהצלחה. פנו עוד היום לחברה מקצועית לצורך ייצור והתקנת שילוט עסקי.

תפריט נגישות