שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

הקמטים לא יורדים מהבגדים? קבלו מאיתנו 5 טיפים לגיהוץ נכון

אם יוצא לכם לגהץ מדי פעם עם מגהץ אדים או קיטור שרכשתם, אתם בוודאי מכירים את המצב בו אתם עוברים עם המגהץ מספר פעמים על החולצה או החולצות והקמטים עדיין נשארים ומסרבים להחליק. אז בפעם הבאה שאתם מגהצים, אנו ממליצים לכם להשתמש בטיפים שלנו.
כך תוכלו להבטיח לעצמכם בגדים ישרים וללא קמטים.

לשפוך מעט מים על הקמטים

אם תשפכו קצת מים על החולצות המקומטות, אתם תראו שהמים יעזרו בתהליך יישור הקמטים. הסיבה לכך היא שהמים עוזרים בריכוך הסיבים של הבדים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכוון את המגהץ על חום גבוה, למלא רבע כוס של מים פושרים, לשפוך את המים על האזור או האזורים עם הקמטים ולגהץ את האזורים הללו.

להשתמש בנייר אלומיניום

אם תבחרו להניח נייר אלומיניום על קרש הגיהוץ, הגיהוץ עצמו יהיה הרבה יותר אפקטיבי. למעשה, נייר הכסף מחזיר חום משני צדי הבד. שימו לב גם לסוג הבד אותו אתם מגהצים. ההמלצה היא להימנע משימוש בנייר אלומיניום, כאשר מדובר על בדים דקים (ווילונות או חולצות ניילון). זאת משום שלא תרצו שהבדים הללו יהרסו מאפקט החום החזק שיוצר נייר האלומיניום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להניח את נייר האלומיניום על קרש הגיהוץ ומעליו להניח את הבגד ולאחר מכן לגהץ אותו.

לגהץ שכבה אחת

נסו לגהץ שכבה אחד של הבגד ולאחר מכן את השכבה השנייה שלו. לדוגמה, נניח ואתם מגהצים חולצה מכופתרת. עליכם לפתוח את הכפתורים ולגהץ רק את השכבה עם הקמטים ולא גם את הפנים והצד האחורי של החולצה.

לייבש על קולב

אם ניסיתם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל ועדיין הקמטים מסרבים להחליק, אז נסו לכבס את הבגדים המקומטים בפעם השנייה. לאחר הכיבוס, נסו לייבש את הבגד או הבגדים על קולב. כאשר הבגדים התייבשו, יהיה לכם קל יותר לגהץ אותם.

שימוש בעמילן

העמילן יכול לרכך משמעותית את קשרי המימן של הסיבים. תוכלו לרכוש תרסיס של עמילן ולפני הגיהוץ ולרסס על האזורים המקומטים.

ניסיתם את כל הטיפים ועדיין הבגדים מקומטים?

נסו לשלוח את הבגדים למקומות המפעילים שירותי כביסה וגיהוץ. במקומות כאלה, יש מגהצי קיטור מקצועיים וחזקים שיכולים ליישר את כל הקמטים שמסרבים להחליק.

 

 

תפריט נגישות