שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

הסולמות הטלסקופיים הטובים ביותר עבור פרויקטים הקשורים לשיפוץ הבית

הקדמה: למה אתם צריכים סולם טלסקופי

סולם טלסקופי הוא סוג של סולם שניתן לקפל ולאחסן אותו. הוא קומפקטי יותר מסולם מסורתי וניתן לשאת אותו בקלות. סולמות טלסקופיים מעולים להגעה למקומות גבוהים כמו הגג, התקרה ועוד.

סולמות טלסקופיים מיועדים לא רק לאנשי מקצוע, הם גם אופציה מצוינת לבעלי בתים שצריכים להגיע למקומות גבוהים. הם נוחים לאחסון (אפשר אפילו לאחסן אותם בתא המטען של הרכב) והם קלי משקל כך שאפשר לשאת אותם בקלות וזאת במידה ויש צורך להעביר אותם למקום אחר.

במידה ואתם לא בטוחים לגבי דגם הסולם המתאים לכם, תמיד תוכלו להיעזר בצוות המקצועי של החנות או האתר מהם תבצעו את הרכישה.

סוגי סולמות טלסקופיים

יש כמה סוגים פופולאריים של סולמות טלסקופיים והם:

-סולם יחיד – מדובר על סולם שאפשר להשתמש בו רק בצורה אחת והיא על ידי השענתו על הקיר.

-סולם כפול – מדובר על סולם שאפשר להשתמש בו באחת משתי אופציות והן: השענה על הקיר או מצב A. כאשר הסולם נמצא במצב A, אפשר להציב אותו על משטח ולעבוד איתו. במצב כזה, הסולם הרבה יותר בטיחותי לשימוש.

-סולם לעליית גג – מדובר על סולם שמיועד עבור עלייה לגלריה או לגג. במידה ואתם לא מעוניינים להתקין גרם מדרגות קבוע, סולם כזה יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. עלותו נמוכה, הוא לא דורש תחזוקה וההתקנה פשוטה יחסית ומומלץ שתעשה על ידי בעל מקצוע. השימוש בסולם גם כן נוח ובעת הצורך אפשר לשלוף את הסולם בקלות ולהחזיר אותו למקום כאשר אין בו צורך יותר.

כיצד לבחור סולם עבור הצרכים הספציפיים שלך?

סולמות הם אחד הכלים החשובים ביותר בכל בית. הם משמשים למגוון משימות, מצביעה ועד תליית וילונות. על מנת לבחור את הסולם המתאים ביותר לצרכים שלכם, חשוב להבין את סוגי הסולמות השונים ואת אופן השימוש בהם.

לדוגמה, אם אתם מעוניינים בסולם על מנת לגזום ענפים של עצים שנמצאים בגובה, אז נמליץ לכם לבחור בסולם כפול שיכול להיפתח לגובה של 1.6 ומעלה. אם מדובר על עלייה לגג חיצוני, נמליץ לכם על סולם שיכול להיפתח לגובה של לפחות 3.2 מטרים. אם מדובר על הגעה למדפים של ארונות בגדים או ארונות מטבח, אז תוכלו בהחלט להסתפק בסולם דרגש עם 3 או 4 שלבים.

כמה עולה סולם טלסקופי?

כיום, אפשר למצוא סולמות טלסקופיים במגוון רחב של מחירים (מכמה מאות ועד אלפי שקלים).
קחו בחשבון שהמחיר משתנה בהתאם לשני פרמטרים והם הגובה של הסולם וצורת הפתיחה שלו. אצלנו “בדיל הדילים”, תוכלו לרכוש סולמות במחירים משתלמים במיוחד. מדי פעם, אנו יוצאים במבצעים ועל כן מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו, באתר ובטלפון: 03-6161026. על כל הסולמות תקבלו שנה אחריות.

 

סולמות טלסקופיים לבית

תפריט נגישות