שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המלצות למתנות לחג – ממגהץ אדים נייד ועד שובר מפנק

ראש השנה בפתח ואם אתם רוכשים מתנות לחג ליקירים שלכם, למה שלא תפנקו גם את עצמכם? ריכזנו לכם רשימה של המלצות מעולות למתנות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מתנה מס’ 1 – מגהץ אדים נייד

משימה כמו גיהוץ בגדים יכולה להיות מעיקה עבור רובנו. כשאנו רוצים לגהץ, אנו צריכים להוציא את קרש הגיהוץ ממקום האחסון שלנו, למקם אותו ולהתחיל לגהץ. נכון מדובר על התארגנות שלוקחת כמה דקות אבל הרבה פעמים היא מוציאה את כל החשק לגהץ. אם תבחרו לרכוש מגהץ אדים נייד, המאפשר גיהוץ אנכי, תוכלו לחסוך את כל ההתעסקות שהוזכרה קודם לכן ולגהץ שלל פריטים בקלות בהם, חולצות, מכנסיים, וילונות וכו’. יתרה מזאת, מדובר על מוצר שמשקלו נמוך יחסית בהשוואה למגהץ רגיל. לרכישה, הקליקו כאן.

מתנה מס’ 2 – עגלת קמפינג

עגלה גדולה ומרווחת שניתן לאחסן בקלות בתא המטען של כל רכב. היא מעולה לא רק אם אתם יוצאים לטיולים בשטח או אפילו נוסעים לים, אלא ניתן להשתמש בה לעוד שימושים כמו, שינוע של מצרכי מזון מהאוטו אל הבית, שינוע של כלי ציוד ועבודה שאתם משתמשים בה לצורך תחזוקת הגינה ועוד. מדובר על עגלה חזקה ואיכותית שניתן לקפל ולפתוח בקלות.

מתנה מס’ 3 – מתנה עם משמעות

יש אתרי אינטרנט וגם חנויות פיזיות שבאמצעותם ניתן לקנות מתנות שיוצרו על ידי אנשים עם מוגבלויות. לדוגמה, ספר מתכונים, מארזי חג ועוד.

מתנה מס’ 4 – עציצים

מדובר במתנה שהיא לא הכי מקורית אבל כן יפה ושימושית. אפשר לרכוש אדנית גדולה ולשתול בה כל מיני תבלינים ולהביא למי שאתם מתארחים אצלו בחג וכמו כן אפשר גם להתפנק באדנית כזאת לבית.

מתנה מס’ 5 – אלבומי תמונות לוחות שנה משפחתיים

כאן תצטרכו להשקיע בבחירה וארגון של התמנות, אך התוצאה שתתקבל בסוף תהיה מרגשת מאוד. כיום, יש המון אתרים שמציעים אלבומי תמונות במחירים משתלמים במיוחד. בדקו המלצות ועשו את ההזמנה באתר.

מתנה מס’ 6 – מארז יין

לקראת החגים, יש המון יקבים שמוציאים מארזים הכוללים בקבוקים של יין אדום ולבן וכוסות יין מעוצבות. מדובר על מתנה שכל מארח ישמח לקבל מכם.

מתנה מס’ 7 – שובר מפנק

מתנה לא מקורית אבל כזאת שתמיד עובדת ונחשבת למוצלחת. אפשר לרכוש שובר לספא, למסעדה, להופעה, לנופש וכו’. אם אתם מכירים את המארח היטב, אתם בוודאי תדעו להתאים לו את השובר הנכון.

תפריט נגישות