שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המדריך לבחירת הסולם הטלסקופי המתאים לפרויקט הבא שלכם

סולמות טלסקופיים משמשים להגעה למקומות גבוהים. יש המון דגמים והסולמות מגיעים במבחר של גדלים. במידה ואתם מתלבטים לגבי הדגם והגודל המתאים, מומלץ מאוד להתייעץ עם הצוות המקצועי בחנות או באתר האינטרנט ממנו אתם רוצים לבצע את הרכישה. חשוב לשים לב שאם הסולם מיועד לביצוע עבודות חשמל, אז מומלץ שיהיה זה סולם שעשוי מעץ. אם לא מדובר על עבודות חשמל, אז יש העדפה לרכוש סולם שיהיה עשוי מאלומיניום.

סולם יחיד או סולם כפול או אולי סולם לעליית גג?

בחנויות תוכלו למצוא 3 סוגים בולטים של סולמות בהם:

-סולם יחיד – זהו סולם שנפתח למצב אחד בלבד. הוא ניתן להשענה על הקיר. במידה ועובדים עם סולם כזה, מומלץ מאוד שיהיה אדם נוסף שיאבטח אתכם.

-סולם כפול – זהו סולם שיכול להיפתח לאחד משני מצבים והם: השענה על הקיר או מצב A. היתרון הגדול במצב A הוא שאפשר לעבוד עליו בביטחון וביציבות מקסימאלית. בכל מקרה, לא חשוב באיזה מצב בוחרים, יש להציב את הסולם על משטח ישר ויציב.

-סולם לעליית גג – במקום להשקיע בגרם מדרגות קבוע וזאת על מנת שיהיה אפשר להגיע בקלות לגלריה או לגג, אפשר להשתמש בסולם לעליית גג. הסולם דורש התקנה פשוטה (רצוי שתעשה על ידי בעל מקצוע) וכמו כן הוא קומפקטי. בעת הצורך, ניתן לשלוף אותו וכאשר אין בו צורך יותר, אפשר להחזיר אותו למקום. מדובר על פתרון שחוסך המון כסף, שכן סולם לעליית גג עם התקנה יעלה הרבה פחות מאשר גרם מדרגות קבוע.

הבחירה הטובה ביותר עבור יישומים ביתיים

בחירת הסולם הביתי הטלסקופי הטוב ביותר אינה משימה קלה במיוחד. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה וכולם חשובים. ראשית, עליכם להבין מה הצרכים שלכם ואיזה סוג סולם יתאים לכם. האם אתם מחפשים סולם שישמש אתכם על בסיס יומיומי או רק מדי פעם? לאיזה גובה תשתמשו בסולם? באיזו תדירות אתם צריכים להשתמש בו? כל אלו הן שאלות חשובות שכדאי לענות עליהן לפני רכישת סולם טלסקופי.

בחרו את גובה הסולם לפי השימושים הנדרשים

אם מדובר על הגעה למדפים של ארונות מטבח או מדפים של ארונות בגדים, אז תוכלו בהחלט להסתפק בסולם דרגש עם 4 או 6 שלבים. מנגד, אם מדובר על הגעה לגג, אז מומלץ לבחור בסולם יחיד שניתן להשעין על הקיר. סולם זה צריך להיפתח לגובה של לפחות 3.2 מטרים ויותר. סולם כזה יכול גם להתאים עבור תלייה של גופי תאורה.

כמה עולה סולם טלסקופי?

המחיר מושפע משני פרמטרים מרכזיים שהם הגובה של הסולם והסוג שלו (כלומר יחיד או כפול). מחירי הסולמות נעים מכמה מאות ועד אלפי שקלים. לפני שרוכשים סולם, מומלץ לעשות השוואת מחירים. כמו כן, מומלץ גם לבדוק המלצות על הסולם ובכלל על החנות ממנה רוצים לרכוש את הסולם.

סולם אולטרה פרימיום טלסקופי

תפריט נגישות