שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המדריך המלא לקניית מגהץ והסוגים השונים לבחירה

הקדמה: מדוע אתם צריך מגהץ ומה לשקול לפני רכישת אחד?

גיהוץ בגדים הוא משימה מייגעת ואפילו מתישה, ולכן אנשים רבים מעדיפים לקנות מגהץ איכותי ומקצועי. עם זאת ובטרם הרכישה, ישנם גורמים רבים שצריך לשקול לפני רכישת המגהץ. הכתבה הבאה, תעזור לכם להבין מה עליכם לחפש במגהץ ואיזה תכונות כדאי שיהיו בו.

ישנם כמה סוגים של מגהצים שאנשים יכולים לרכוש: מגהצי אדים, מגהצי קיטור ומגהצי אדים קטנים (מדובר על מגהצים עם חוט או ללא חוט שמתאימים לטיולים ונסיעות). לכל סוג מאפייני הפעלה ושימושים שונים. עליכם לשקול בקפידה איזה סוג הכי יתאים לצרכים שלכם.

מהם ההבדלים בין מגהץ אדים למגהץ קיטור?

להלן מספר הבדלים מרכזיים:

-מיכל המים – במגהץ אדים, המיכל הוא מובנה במגהץ, בעוד שבמגהץ קיטור מיכל המים הוא נפרד. הדבר מהווה יתרון, שכן מיכל זה יכול להכיל קיבולת גדולה יותר של מים.

-תפוקת אדים או תפוקת קיטור – למגהץ קיטור, יש תפוקת קיטור גבוהה משמעותית מאשר תפוקת האדים שיש במגהץ אדים רגיל.

-זמן חימום – קחו בחשבון שלמגהץ קיטור נדרשות 2-3 דקות על מנת שיהיה מוכן לגיהוץ ומנגד, למגהץ קיטור נדרשות סה”כ 40 שניות. כמובן שההבדל הזה לא צריך להיות הגורם המכריע בין הבחירה במגהץ אדים או קיטור.

למי מיועד מגהץ אדים?

התשובה היא פשוטה – אם יש לכם כמויות קטנות של פריטים לגיהוץ, נמליץ לכם לבחור במגהץ אדים. מדובר על מגהץ מושלם לשימוש אישי. כמו כן, אם יש לכם בעיה של מקום, דעו שהוא גם קומפקטי ונוח לאחסון בארון.

למי מיועד מגהץ קיטור?

גם כאן, התשובה היא פשוטה – אם יש לכם כמויות גדולות של פריטים לגיהוץ, נמליץ לכם לבחור במגהץ קיטור. אין ספק שיש לו יעילות גבוהה וכמו כן הוא חזק ועוצמתי ביותר, בהשוואה למגהץ אדים. תודות למגהץ הקיטור, תוכלו להפוך את העומס בגיהוץ להרבה פחות נורא.

כיצד מומלץ להשתמש במגהץ?

האופן שבו אנו מגהצים את הבגדים שלנו, יכול לעשות הבדל גדול באורך החיים ובמראה הבגדים.
הנה כמה טיפים לגיהוץ טוב יותר:

-הגדירו את הטמפרטורה במגהץ, בהתאם להוראות שיש על התווית של הבגד אותו אתם מגהצים. לדוגמה, אם מדובר על חולצות כותנה, הטמפרטורה צריכה להיות גבוהה ואם מדובר על חולצות משי או שיפון, הטמפרטורה צריכה להיות נמוכה.

-שימו מטלית על החלק העליון של האזור שאתם הולכים לגהץ והניחו את הפריט על גבי הבד הזה לפני שאתם מניח אותם על הבגד שלכם. זה יגן מפני כל נוזל שעלול לטפטף או ליפול על הבגד.

-כאשר אתם מגהצים חולצה מכופתרת,  גהצו קודם את גוף החולצה ולאחר מכן השתמשו באותה טכניקה כדי לגהץ את השרוולים של החולצה.

מגהצים רוכשים ב”דיל הדילים”

אצלנו באתר ובחנות, תוכלו למצוא מגוון מגהצים במחירים אטרקטיביים. נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון: 03-6161026 ולייעץ לכם בבחירת המגהץ המתאים עבורכם.

מגהץ אדים עומד

תפריט נגישות