שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המדריך המושלם עבורכם: איך בוחרים סולמות איכותיים לבית?

אם אין לכם סולם ואתם מתכננים לרכוש אחד, כדאי מאוד שתוודאו שהסולם שאתם רוכשים הוא איכותי, מקצועי וכזה שישרת אתכם לאורך שנים רבות. היום, יש המון דגמים של סולמות באיכות גבוהה, חלקם משווקים בחנויות חומרי בניין, ציוד ואספקה טכנית, רשתות עשה זאת בעצמך וכמו כן יש גם כאלה המשווקים בחנויות כלי עבודה אינטרנטיות. אם אתם מבולבלים מהמגוון, אנחנו כאן בשבילכם, על מנת לעזור לכם לבחור את הסולם המתאים.

 

שלב ראשון – הגדירו את הצורך שלכם

על מנת שתוכלו לרכוש את הסולם המתאים לכם, עליכם להגדיר את המטרות לשמן אתם צריכים אותו. אם תגדירו בצורה מדויקת את הצרכים שלכם, הרי שתוכלו למצוא בקלות את הסולם הנדרש. עליכם לחשוב האם אתם זקוקים לסולם ביתי שיהיו בו שלושה עד חמישה שלבים או שאתם צריכים סולם גבוה יותר, באמצעותו תוכלו לבצע כל מיני עבודות בגובה.

 

שלב שני – דגמים של סולמות

לאחר שהגדרתם את הצרכים שלכם וכמו כן את סוג השימוש שיהיה לכם, עליכם לבדוק אילו דגמים של סולמות קיימים בשוק. נסו להיעזר באתרי אינטרנט, נסו לשאול חברים וכמו כן בקשו המלצות. כאשר אתם בודקים את הדגמים, בדקו גם איזה חברות מייצרות את הסולם, בדקו את חומרי הגלם מהם מיוצר הסולם וכמו כן בדקו תקני בטיחות. אם עדיין אתם מבולבלים, אז ההמלצה היא להיעזר בצוות המקצועי הנמצא בחנות או זה שזמין עבורכם בטלפון. הוא כבר יתאים לכם את הסולם האיכותי והטוב ביותר.

 

שלב שלישי – מחיר והחלטה

אם הגעתם לשלב זה, סביר להניח שמצאתם את הדגם של הסולם הנדרש לכם. כעת כל שנשאר לעשות הוא לבקש הצעת מחיר ממשווקים ובהתאם לכך, לבחור את ההצעה הכי אטרקטיבית שקיבלתם. כאשר אתם מקבלים את הצעות המחיר, עליכם לבצע השוואה. הכוונה היא שיש לשים לב לאיכות חומרי הגלם, למספר השלבים שיש בסולם, לביקורות על הסולם וכו’.

טיפים מאיתנו

כאשר אתם בוחרים סולם, בדקו שהוא איכותי ובטיחותי. מעבר לכך, בדקו גם שהשלבים של הסולם רחבים ושהוא יציב ואתם תוכלו לעמוד עליו, ללא חשש מנפילה. אל תחסכו בכסף כאשר מדובר על קנייה של סולם.

גם אם רכשתם סולם שניתן לעבוד עליו לבד, עדיין אל תבצעו עבודות כשאתם נמצאים לבד. חשוב מאוד שתמיד יהיה מישהו איתכם.

בדקו את כושר הנשיאה של הסולם. אל תעמיסו על הסולם מעבר לכושר הנשיאה המפורט על ידי היצרן.

רכישה בחנות “דיל הדילים”

אצלנו תוכלו לרכוש מגוון סולמות טלסקופיים איכותיים במבחר גדלים. את הרכישה תוכלו לבצע ישירות דרך האתר או באמצעות הטלפון: 03-6161026.
ניתן גם להגיע אלינו לחנות: רחוב נתיבות 11, הרצליה. נשמח לתת לכם ייעוץ טלפוני ללא כל התחייבות.

תפריט נגישות