שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המגהצים של Stand Steam: אדים או קיטור, במה כדאי לבחור?

תנו לנו להתחיל מהסוף, בכתבה הזאת לא תקבלו את שם הדגם של המגהץ המושלם, אבל כן תוכלו להבין מהם ההבדלים בין המגהצים השונים הנמכרים בשוק, על איזה פרמטרים מומלץ להסתכל וכך תוכלו לרכוש מגהץ כאשר ביצעתם את הבחירה בו בצורה הטובה ביותר. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

לפני הכל: בואו נבין יחד מהם הסוגים של המגהצים שיש בשוק?

מגהצים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: מגהצי אדים ומגהצי קיטור. מה ההבדל בין המגהצים? במגהץ אדים המים נמצאים בתוך המגהץ עצמו במיכל ייעודי ואילו במגהץ קיטור, יש מחולל אדים הנמצא בתוך בסיס נפרד. כאשר מתכננים לרכוש מגהץ, מומלץ לבדוק את הפרמטרים האלה:

ציפוי המשטח של המגהץ – בעבר, הציפוי היה עשוי מברזל. כיום, אפשר לראות שהכיוון הוא כיסוי קרמי. כך שגם אם נדבק משהו למגהץ, קל לנקות אותו. יש יתרון נוסף במשטח קרמי על פני משטח שעשוי מתכת והוא קשור לכך שפיזור החום במשטח הקרמי, נעשה בצורה אחידה וטובה ביותר בהשוואה למשטח המתכת.

ההספק של המגהץ – ההספק הוא כמה אלפי וואט, תלוי בדגם של המגהץ. ככל שההספק יהיה גבוה יותר, כך גוף החימום של המגהץ יתחמם מהר יותר ואז יהיה אפשר להתחיל לגהץ.

המשקל – מומלץ לגשת לחנות ולבדוק מהו משקל המגהץ ואפילו להחזיק אותו מספר דקות. הנתון הזה יכול להיות חשוב עבור אוכלוסייה מבוגרת, שעשויה לחוש קושי בהחזקת המגהץ.

אופן הגיהוץ – כיום, יש מגוון מגהצי אדים וקיטור, בהם ניתן לגהץ לא רק על קרש הגיהוץ אלא גם על קולב מיוחד. כך ניתן לגהץ את הבגדים, כאשר הם תלויים. אין ספק שזה נוח.

סוג המים שיש למלא במיכל – חשוב לבדוק האם נדרש למלא את המגהץ רק במים מזוקקים או שאפשר למלא אותו גם במים מהברז.

כמות האדים הנפלטת לדקה – במגהצי קיטור, יש נתון שחשוב להתייחס אליו הקשור לכמות האדים לדקה. מומלץ שהכמות תהיה מעל 100 גרם לדקה.

לחץ בר – מומלץ לרכוש מגהצי קיטור עם לחץ של מעל 5 בר.

סנן אבנית – מומלץ לבדוק האם במגהץ יש מגנון לניקוי עצמי של אבנית.

משך האחריות – האחריות המינימאלית הניתנת על מוצר חשמלי כמו מגהץ היא שנה. יש לבדוק מה האחריות כוללת.

איפה קונים מגהץ אדים עומד

מגהץ קיטור, מגהץ אדים ומיני מגהץ של חברת Stand Steam

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמגהצים שלנו. הדגמים המובילים שלנו הם מגהץ אדים עומד לגיהוץ בגדים תלויים בקלות, מגהץ קיטור עם קרש נשלף לגיהוץ אופקי ואנכי ומגהץ אדים נייד וקומפקטי המתאים לטיולים וחופשות. לייעוץ ללא כל התחייבות, חייגו אלינו: 03-6161026

 

תפריט נגישות