שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

הוראות בטיחות לשימוש בסולם טלסקופי נייד

אם אתם בעלי מקצוע שעובדים בקביעות עם סולם טלסקופי, חשוב שתכירו את הוראות הבטיחות המוזכרות לעיל.

למען בטיחותכם, עליכם קודם כל לבחור בסולם באורך מתאים על מנת להגיע לגובה העבודה הנדרשת. שימו לב: הסולם מתוכנן כך שיישא עליו אדם אחד עם כלי העבודה והחומרים ובדרך כלל מוגבל למשקל מרבי כולל שלא יעלה על 150 קילוגרם.

 

בדיקת תקינות הסולם בטרם העלייה עליו

 

ראשית עליכם לבדוק את הסולם כאשר אתם מקבלים אותו ועוד לפני השימוש בו. במידה והבחנתם שהסולם פגום, מכופף, שבור או חסרים בו שלבים – אל תעלו עליו. יש גם לוודא שכל המסמרות, המפרקים, האומים והברגים קיימים בסולם וכמו כן מהודקים אליו. אם מדובר על סולם שלכם המשמש אתכם לעבודה יומיומית, עליכם לשמור עליו מפני גריז, שמנים, בוץ וצבע. כך תמנעו החלקה. יתרה מזאת, עליכם גם לשמור על ניקיון נעלי העבודה שלכם.

 

העמדה נכונה של הסולם

 

עליכם לוודא שהסולם אינו נמצא במגע או בקרבת קווי חשמל. כאשר אתם מעמידים את הסולם, עליכם לנעול באופן מלא את כל הנעילות הקיימות. יש למקם את הסולם על שטח שהינו יציב וישר. הימנעו מהעמדת הסולם על משטחים מחליקים. מעבר לכך, אל תעמידו את הסולם על ארגזים או חפצים שונים. מספיק שאלו יהיו לא יציבים ותיגרם סכנת נפילה.

 

שימוש נכון

 

אם אינכם כשירים פיזית, אין להשתמש בסולם. מעבר לכך, אין להשאיר סולם ללא השגחה ובקרבת ילדים. עליכם לעלות ולרדת מהסולם רק עם הפנים לכיוון הסולם. כאשר אתם מטפסים בסולם, יש לאחוז בצדדיו היטב בשתי הידיים. יש לטפס על הסולם בצורה תקינה כאשר אתם עם הפנים לכיוון הסולם ולא מטפסים מהצד שלו. במידה ויש רוחות חזקות או סופות, עדיף להימנע מטיפוס על הסולם.

 

סולם אלומיניום

 

רכישת סולם

 

אצלנו ב”דיל הדילים”, תוכלו לרכוש סולמות במגוון של גדלים. כל הסולמות מיוצרים מחומרים איכותיים והינם סולמות טלסקופיים הניתנים לאחסון נוח ולהעברה ממקום למקום בקלות רבה. לצפייה בקטלוג הסולמות שלנו, הקליקו כאן. נשמח גם לייעץ לכם על כל סולם בטלפון: 03-6161026

 

שורה תחתונה

 

וודאו שיש אחריות על הסולם שאתם רוכשים. זו צריכה להיות אחריות של לפחות שנה אחת. וודאו שאתם רוכשים את הסולם מחברה מקצועית ואמינה שיש עליה גם המלצות חיוביות.

תפריט נגישות