שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

האם מומלץ לרכוש ארגז כלים מוכן או להרכיב ארגז משלנו בהתאמה אישית?

תסכימו איתנו שבבית עלינו להחזיק ארגז כלים בסיסי. ארגז כזה יכלול כלי עבודה ידניים וכלי עבודה חשמליים. אם תבדקו בחנויות ובאתרי אינטרנט, תראו שיש הצעות לרכישת ארגז כלי עבודה מוכן. כלומר הארגז מגיע עם כל הכלים הבסיסיים והשימושיים שתצטרכו. מה שכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש את הארגז המוכן, כדאי שתכירו גם את האופציה השנייה והיא ארגז בהתאמה אישית. ערכו השוואה בין הארגזים ובהתאם לכך, תוכלו לקבל החלטה נכונה.

איזה כלי עבודה מומלץ להחזיק בבית?

בדרך כלל אנו מבצעים בבית, עבודות תחזוקה ושיפוצים קלים. לשם כך, חשוב מאוד שיהיו לנו כמה סוגים של מברגים ידניים, מקדחה, מברגה חשמלית, פלייר, מפתח צינורות, מפתח שוודי, פטיש, ברגים ומסמרים, סט מפתחות אלן, פלס, קטר, סכין יפנית וכו’.

לאחרונה, נוסף מוצר חדש שעשוי להקל על המשתמש הביתי והמשתמש המקצועי. מוצר כזה מומלץ מאוד להוסיף לארגז הכלים. מדובר על סט סרגלים חכמים באמצעותו ניתן למדוד פינות וקווי מתאר. לצפייה במוצר, הקליקו כאן.

ארגז מוכן או ארגז בהתאמה אישית?

אם אתם מרבים להשתמש בכלי עבודה ידניים וחשמליים, אז עדיף לכם לתכנן בעצמכם את ארגז הכלים. אם אתם לא מרבים להשתמש בכלי עבודה ורק מדי פעם יוצא לכם לבצע עבודות שיפוץ קלות בבית, אז העדיפות היא לרכוש ארגז כלים מוכן. ארגז כזה יכיל את כלי עבודה בסיסיים ביותר כמו, פטיש, פלייר, מברגים וכו’. ארגז כזה לא יכלול כלי עבודה חשמליים. כך שאם הם דרושים לכם, מומלץ לרכוש אותם. לא חייב לרכוש את הכלים הכי מקצועיים. אפשר לרכוש כלים עם מפרט טכני טוב וכאלה שיתנו תמורה למחיר.

יתרונות לארגז שמורכב בהתאמה אישית

אם תבחרו להרכיב ארגז, אתם תקנו רק את כלי העבודה שאתם באמת צריכים ושתעשו בהם שימוש. האחסון יהיה בארגז פלסטיק, מתכת או ארגז משולב. אתם בוחרים בעצמכם את הכלים הידניים והחשמליים. אתם עשויים לחסוך לא מעט כסף.

יתרונות לארגז כלים מוכן

אתם לא צריכים לשבור את הראש ולבחור את כלי העבודה. הארגז כבר מגיע מוכן וכולל את כלי העבודה הבסיסיים. כאשר יש מבצעים והנחות, מחיר הארגז יכול להיות אטרקטיבי ביותר.

שורה תחתונה

עליכם לבצע אפיון של הצרכים שלכם ובהתאם לכך לבחור באופציה שהכי מתאימה עבורכם – ארגז כלים מוכן או ארגז כלים בהרכבה. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות