שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

דיל הדילים מציגים: ארגז הכלים המושלם

אם אתם מבולבלים ולא יודעים איזה כלי עבודה הם בסיסים ומומלצים וכדאי שיהיו ברשותכם, תנו לנו לעשות לכם סדר בבלאגן וגם לתת לכם מספר עצות לשיפוץ מוצלח. מוכנים? אנחנו מתחילים!

כלי עבודה ידניים

סולם טלסקופי מאלומיניום: רכשו סולם איכותי ואם אינכם בטוחים בגודל המתאים לכם, בקשו לקבל ייעוץ מהנציגים שעובדים בחנות ממנה אתם רוצים לרכוש את הסולם. כיום, יש מגוון גדול של סולמות. הם מתקפלים ואינם תופסים מקום. יש סולמות שניתן גם לאחסן בתא המטען של הרכב. סולמות יכולים להגיע כסולמות יחידים או כסולמות כפולים. ההבדל הוא שסולם כפול יכול להיפתח לשני מצבים – מצב A ומצב השענה על הקיר. זאת בניגוד לסולם יחיד, שניתן לפתוח אותו אך ורק למצב של השענה על הקיר.

פטיש: רכשו פטיש במשקל בינוני, כלומר כזה שראשו שוקל 300 גרם. העדיפות היא לרכוש פטיש שהידית שלו עשויה מעץ ומדוע? כי פטיש כזה יכול לבלום בצורה מושלמת את הזעזועים המתקבלים מהשימוש בו.

מברגים: אחד מכלי העבודה הנמכרים ביותר. יש מברגים לפתיחת ברגים פשוטים, יש מברגים לפתיחת ברגים עם ראש צלב ויש טסטרים (מדובר על מברגים שיכולים לזהות מתח חשמלי בשקעים של הדירה). בגלל שמברגים לא עולים יקר, מומלץ להחזיק לפחות מברג אחד מכל סוג שהוזכר לעיל. על מנת שתוכלו לעבוד כמו שצריך, רכשו גם סט של ברגים ודיבלים.

כלי עבודה חשמליים

מברגה: אם אתם רוצים להקל על פעולת ההברגה ולא לבצע אותה בצורה ידנית, תוכלו להשתמש במברגה חשמלית. כך ההברגה תעשה בקלות ובמהירות. מחירי המברגות משתנים בהתאם למתח של הסוללות שלהן. באמצעות מברגה, ניתן לקדוח בקירות גבס ועץ.

מקדחה: עם מקדחה ניתן לקדוח לא רק בחומרים כמו גבס ועץ אלא גם בחומרים קשים כמו, בטון. יש מקדחות משוכללות המגיעות עם מנגנון ששואב את האבק שיוצרת פעולת הקדיחה. מחירי המקדחות דומים למחירי המברגות.

טיפים ועצות לשיפוץ

אם יש ברשותכם את כלי העבודה הידניים והחשמליים שהוזכרו לעיל, אתם מסודרים ומוכנים לבצע שיפוץ ואחזקה כללית של הדירה. לפני שאתם מתחילים, שימו לב לטיפים הבאים:

-כאשר אתם תוקעים מסמר בקיר, נסו למקם את המסמר באמצעות אטב כביסה או בין שיניים של מסרק ולאחר מכן להשתמש בפטיש על מנת להכניס אותו לקיר. כך תוכלו לשמור על קצות האצבעות שלכם.

-במידה וקדחתם חור בקיר והוא יצא גדול מדי, אז תוכלו להשתמש בחתיכת עיתון וללפף אותה על הדיבל בו אתם משתמשים. לאחר מכן, נסו להכניס את הדיבל אל החור בקיר תוך כדי שאתם מוודאים שהנייר לא זז ממנו. לאחר מכן, תוכלו להמשיך להברגה של הבורג.

-תעבדו תמיד בצורה בטיחותית. כאשר אתם קודחים בקיר, יש לעבוד עם כפפות ולשים מסכה נגד אבק. אם אתם מבצעים עבודה בגובה וודאו שהסולם יציב ויש איתכם אדם אחראי שישמור על קשר עין אתכם ויסייע במידת הצורך.

תפריט נגישות