שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

דיל הדילים מציגה: מגהצים מבית Stand Steam

כאשר מדובר על גיהוץ, אין אפשרות עדיין לבצע את התהליך בצורה אוטומטית שלא כמו מכשירי חשמל אחרים (מכונת כביסה, תנור וכו’). למעשה, אנו צריכים לגהץ בעצמנו את החולצות והמכנסיים ולכן על מנת שפעולת הגיהוץ תהיה מהירה וקלה, הבאנו מותג חדש של מגהצים לארץ מבית Stand Steam. מגהצים חכמים, קומפקטיים, עוצמתיים והכי חשוב – כאלה המעוצבים בצורה שתקל עלינו את משימת הגיהוץ.

איזה מגהצים יש לנו?

המותג שלנו Stand Steam כולל שני סוגים של מגהצים: מגהץ קיטור ומגהץ אדים. לכל מגהץ יש את המפרט הטכני שלו וכמו כן את היתרונות שלו. לדוגמה, מגהץ הקיטור מגיע עם קרש גיהוץ נשלף ומדובר למעשה על עמדת גיהוץ שניתן להזיז אותה ממקום למקום וכמו כן לאחסן אותה בצורה פשוטה. ניתן לשלוף את הקרש המגיע עם המגהץ ולגהץ עליו או שאפשר לגהץ כשהבגד תלוי באוויר. הכל כמובן על פי העדפתו של האדם שמגהץ. מנגד יש מגהץ אדים (הבחירה הקלאסית) המגיע עם קולב מיוחד, עליו ניתן לתלות את הבגד ולגהץ כאשר הבגד תלוי באוויר. המגהץ מגיע במספר צבעים.

ההמלצה הכי טובה שלנו היא לבחור מגהץ על פי מידת השימוש בו וכמו כן על פי התקציב הכספי שהגדרתם.

גיהוץ קל

עם המגהצים של Stand Steam, הגיהוץ הופך מדבר מורכב לדבר פשוט. זאת תודות לתפעול המהיר של המגהצים וכמו כן לעיצוב שלהם. ניתן לראות שהושקעה המון מחשבה בעיצוב של מוצר שיקל על המשתמש בו. מחירי המגהצים משתנים בהתאם למבצעים המפורסמים באתר ובדף הפייסבוק שלנו ונעים החל מ-350 ש”ח ועד 700 ש”ח. מדובר על השקעה במוצר איכותי, שישמש אתכם לאורך זמן.

לקנות בדיל הדילים

כאשר אתם בוחרים לקנות מגהצים אצלנו, אתם מקבלים שירות מקצועי עוד בטרם הרכישה ועד לסופה. אתם יכולים להתייעץ איתנו ולשאול מה שתרצו לגבי המגהצים שלנו. הנציגים שלנו ישמחו לענות לכם על כל שאלה. אנחנו היבואן הרשמי של חברת Stand Steam ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

שורה תחתונה

המגהצים של Stand Steam הם מגהצים איכותיים, עם מראה מרשים ויעילות גבוהה. יש הרבה מגהצים בשוק, אבל בסופו של דבר ההבדל נעוץ בחוויית הגיהוץ. לפרטים וייעוץ ללא כל התחייבות, חייגו אלינו: 03-6161026

 

תפריט נגישות