שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

דגשים בבחירת מגהץ קיטור ומגהץ אדים – מה חשוב לדעת לפני קנייה?

שני הסוגים העיקריים של המגהצים הם קיטור ואדים. בחנויות ובאתרי האינטרנט, יש המון דגמים ובהתאם לכך יש גם לא מעט התלבטויות לגבי איזה מגהץ לרכוש (האם כזה שעובד על טכנולוגיה של הזרמת אדים או הזרמת קיטור), האם מגהץ שמגיע עם קרש גיהוץ נשלף, האם כזה שתומך בגיהוץ אופקי, גיהוץ אנכי וכו’. על מנת לענות על כל ההתלבטויות האלה ועל מנת שתבצעו את הבחירה הנכונה והטובה ביותר, בואו ננסה להבין יחד מהם הדגשים שכדאי לקחת בחשבון, כשמחליטים לרכוש מגהץ אדים או מגהץ קיטור. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

מה זה מגהץ אדים ואיך הוא עובד?

מדובר על אחד המגהצים הנמכרים ביותר. הוא יצא לשוק לפני שנים רבות וניתן למצוא אותו כמעט בכל בית. למעשה, מגהץ אדים הוא מגהץ יבש שמגיע יחד עם מערכת ליצירת אדי מים. כל מגהץ מגיע עם סליל חימום מיוחד וכך גם מגהץ האדים. למעשה, מעל אותו סליל, מותקן מיכל מים וכמו כן יש גם מערכת של צינורות דקים. אותם צינורות מעבירים את המים באמצעות גוף החימום. אותם מים יוצאים מהחורים הנמצאים בתחתית המגהץ. מגהצי אדים יכולם להתאים לגיהוץ של בדים עבים.

מגהץ אדים VS מגהץ קיטור

להבדיל ממגהץ אדים, מגהץ קיטור יכול לייצר אדי מים בטמפרטורה גבוהה ובלחץ גבוה. כמות הקיטור שמגהץ כזה מפיק, משתנה בהתאם לסוג הבד שאותו מגהצים. מגהצי קיטור יכולים להגיע בערכת גיהוץ מיוחדת הכוללת גם קרש גיהוץ. כמו כן, יש דגמים של מגהצי קיטור ואדים, שמגיעים עם קולב מיוחד, עליו ניתן לבצע את הגיהוץ כאשר הבגדים תלויים. תחשבו כמה נוח זה יכול להיות ובעיקר כמה זמן זה יכול לחסוך.

לבחור מגהץ לפי עוצמת האדים שהוא מפיק

כאשר מתעניינים לגבי רכישת מגהץ, חשוב להסתכל על פרמטר משמעותי שהינו כמות האדים שהמגהץ יכול לייצר בדקה. במגהצים קטנים, הכמות יכולה להיות 10 גרם לדקה ואילו במגהצים מקצועיים הכמות יכולה להגיע ל-200 גרם בדקה. פרמטר נוסף שרצוי לקחת בחשבון הוא הלחץ שמייצר המגהץ.

ווסת האדים

על מנת לשלוט על המגהץ, יש להשתמש בווסת האדים. זה מאפשר לקבוע את זרימת הקיטור שהמגהץ יוציא כאשר מבוצע הגיהוץ או לפני הגיהוץ עצמו. יש דגמים בהם יש ווסת ויש דגמים שבהם הווסת הוא חלק בלתי נפרד מהמגהץ.

הספק המגהץ

בגדול, ההספק של המגהץ יכול להראות על היכולת שלו להתמודד עם סוג הבדים וכמו כן עם הכמויות שיש לגהץ. כמובן שככל שההספק יהיה  גבוה יותר, כך גם יתקבל יותר חום וקיטור.

מגוון דגמים של מגהצים ב”דיל הדילים”

חברת “דיל הדילים” היא היבואן הרשמי של מגהצי קיטור ומגהצי אדים חכמים בארץ. ברשותנו, מגוון דגמים איכותיים במחירים משתלמים. על כל הדגמים תקבלו שנה אחריות. לפרטים נוספים: 03-6161026

תפריט נגישות