שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

6 דברים שחובה לקחת לים

הקיץ כבר בעיצומו וזה הזמן המושלם לבלות בים וכמה שיותר. אתם יכולים להסתפק בסנדלים/כפכפים, מגבת ובגדים להחלפה או לשדרג את הבילוי שלכם עם עוד כמה פריטים.
אז מהם ששת הדברים שאתם חייבים לקחת לים וכדאי מאוד שלא תוותרו עליהם? המשיכו בקריאה ותגלו.

עגלת קמפינג לים

במקום לסחוב את הדברים שלכם בתיק או לעשות כמה נגלות עד שתיקחו את כל הדברים מהאוטו, תוכלו לשים את כל הדברים הנדרשים לכם בעגלה מיוחדת. מדובר על עגלת קמפינג גדולה, רחבה, עם גלגלים. על העגלה, תוכלו להעמיס את הדברים שלכם, עד משקל של 70 ק”ג. העגלה מרופדת עם בד איכותי וחזק ובזכות הגלגלים החזקים שלה, ניתן לשנע אותה בקלות במדרכות, בחוף הים וכמעט על כל משטח. לרכישת עגלת קמפינג לים, הקליקו כאן.

פירות העונה

אין דבר מרענן יותר מפירות הקיץ. תוכלו להכין בבית פירות מרעננים שאתם אוהבים, לחתוך אותם לקוביות ולהכניס לקופסאות. הפירות המומלצים הם: קוביות אבטיח, פרוסות מלון, שזיפים, אפרסקים, תפוחים וכו’.

מגבות מפנקות

ההמלצה היא לביא שתי מגבות. אחת שעליה תוכלו להשתזף ואחת שתספוג את כל הנוזלים של הגוף במהירות. אם תשימו לב, מגבת חוף היא דקיקה וקל יותר להסיר ממנה את החול ועל כן היא מתאימה כמצע נוח לשיזוף. מגבת עבה יותר, מתאימה לכם כאשר תחזרו מהחוף ותרצו לספוג את כל הנוזלים בצורה מהירה. כיום, תוכלו למצוא מגוון גדול של מגבות במחירים מעולים ועם עיצובים מפתיעים ומשעשעים.

ספר טוב

אם אתם יוצאים לבדכם בלי המשפחה או החברים, אז מומלץ שתיקחו איתכם ספר טוב. אתם יכולים לבחור בין הגרסה המודפסת המתאימה יותר לחוף הים לבין הגרסה הדיגיטלית (שימוש במכשיר קינדל או טאבלט).

משקפי שמש

רצוי שתיקחו משקפי שמש, המכסות את כל אזור העניים. כך תגנו על עצמכם מפני קרינת השמש. משקפי השמש נחשבות למסננות של קרינת UV. על כן, חשוב שיהיו לכם משקפי שמש איכותיות, שיגנו על העיניים.

בקבוק מים

בקיץ, מומלץ לשתות המון מים. על כן, כשאתם הולכים לחוף הים, קחו אתכם בקבוק מים קרים. כך תשמרו על עצמכם ולא תתייבשו מהחום.

עגלת קמפינג לים - עגלת חוף מתקפלת

תפריט נגישות