שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

גאדג’טים שאתם חייבים לקחת לטיול בחו”ל

יוצאים בקרוב לחו”ל? נשמח לשתף אתכם במספר גאדג’טים שיקלו, שבזכותם הטיול בחו”ל יהפוך לעוד יותר מושלם. תתכוננו, אתם הולכים לגלות גאדג’טים מדהימים!

מגהץ אדים נייד

למה לסמוך על המגהץ של המלונות, כשאתם יכולים לקחת איתכם מגהץ נייד איכותי, קומפקטי, נייד, קל וכזה שיעשה עבודה מצוינת. את המגהץ הזה, תוכלו לרכוש באתר שלנו במחיר סופר מיוחד. למעבר לדף מוצר מגהץ אדים נייד, הקליקו כאן. ניתן לגהץ מגוון סוגי בדים עם המגהץ ואתם מקבלים מאיתנו שנת אחריות מלאה.

stand steam - מגהץ אדים נייד

מכונת קפה ניידת

אם אתם מסוג האנשים שלא יכולים להתחיל את היום בלי כוס קפה, מכונת קפה ניידת היא הדבר המושלם עבורכם. באמצעות המכונה, תוכלו להכין את הקפה בכל מקום שתהיו בו. מדובר על גאדג’ט חובה לכל חובב קפה.

צידנית

אם אתם מתכוונים לעשות קמפינג בחו”ל, תוכלו לרכוש צידנית מיוחדת. זוהי לא צידנית רגילה וסטנדרטית. מדובר על צידנית שיש לה פנס לד חזק, סוללה שיכולה להפעיל רמקול אלחוטי או שתוכלו להטעין באמצעותה את הטלפון הנייד שלכם.

אולר בהתאמה אישית

המוצר הזה גם כן מצוין, במידה ואתם מתכננים לעשות קמפינג בחו”ל. יש לו 16 להבים שונים וגם רכיב תאורה מיוחד. הוא יכול לשמש אתכם לכל צורך קמפינג אפשר שיהיה לכם במסגרת הטיול.

פיק קארט – עגלה לקמפינג ולים

גם כאן, העגלה יכולה להתאים לכם אם אתם מתכננים קמפינג בחו”ל. בזכות העגלה, תוכלו להעביר את הציוד שלכם ממקום למקום ללא כל מאמץ. העגלה מתקפלת, קומפקטית ונוחה מאוד לנשיאה. ניתן לרכוש אצלנו בדיל הדילים במחיר אטרקטיבי. למעבר לדף מוצר עגלה לקמפינג ולים, הקליקו כאן.

עגלת קמפינג | עגלה לים | עגלת שטח

שורה תחתונה

בזכות הגאדג’טים שהוזכרו לעיל, תוכלו להיות בטוחים וסמוכים שהטיול שלכם יהיה פשוט מושלם ויהיה לכם כל מה שאתם צריכים בהישג יד. מחירי הגאדג’טים שהוזכרו לעיל מסתכם בכמה מאות שקלים לכל גאדג’ט. מה שכן, מדובר על מוצרים שישמשו אתכם לטיולים בחו”ל וכמו כן גם לטיולים בארץ. מעבר לכך, אלו מוצרים שתוכלו להנות מהם לאורך שנים. כך שההשקעה בהחלט משתלמת.

תפריט נגישות