שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

בריכות שחייה ביתיות -למי זה יכול להתאים ואיך קונים בריכה בצורה נכונה

אחד הבילויים האהובים ביותר על ישראלים, בוודאי על הורים לילדים בימי הקיץ ובפרט בחופש הגדול, היא הליכה לבריכה. אין דבר יותר מהנה ביום חם ולח, מאשר להיכנס אל תוך המים הקרים, לשחות או אפילו רק לשחק בפנים.

הורים רבים נוהגים לקחת את הילדים שלהם לבריכה, הן בשביל לבלות איתם זמן איכות, דבר שלא מתאפשר להם במהלך השנה, הן בשביל להפיג להם את השעמום ולהוציא אותם מהבית, וכן בשביל ללמד אותם שחייה ולהרגיל אותם לחוויה ולהנאה הכרוכה בשהייה בתוך המים.

היום, במקום ללכת עם הילדים לבריכה ציבורית אפשר למצוא מגוון בריכות שחייה ביתיות אשר ניתן להתקין בחצר, גינה או בשטח אחר של הבית, כך אפשר גם לחסוך עלויות לטווח הרחוק וגם אפשר ליהנות מהבריכה מתי שרוצים, כמה שרוצים.

לפני שנסביר למי בריכות שחיה ביתיות יכולות להתאים וכיצד קונים בריכה בצורה נכונה, צריך להסביר כיצד הן בנויות. בניגוד לבריכות ביתיות שהכרנו בעבר אשר דרשו מאיתנו הליך בנייה מאוד מורכב ומסורבל, היום אנחנו יכולים למצוא בריכות שניתן להתקין על פני השטח, מבלי שיש צורך לחפור באדמה או לבנות אותן. מדובר בבריכות הרבה יותר זולות ולא פחות פרקטיות.

למי זה יכול להתאים?

באופן טבעי, בריכות שחייה ביתיות יכולות להתאים לכל מי שאוהב לבלות בבריכה, כל מי שאוהב לשחות או אפילו רק לשבת על שפת הבריכה ולהרטיב את הרגליים. הבריכה יכולה להתאים גם לכל הורה שיש לו ילדים קטנים, איתם הוא רוצה לשחות ולשחק בבריכה.

כמו כן, הבריכה מתאימה למי שאין לו זמן או אפשרות להגיע לבריכה ציבורית. למשל, אנשים שגרים ביישובים מרוחקים מבריכות ציבוריות, אז הם יכולים להתקין בריכה כזו ולהשתמש בה באופן תדיר. זה יכול להתאים לכל מי שמעוניין להשתמש בבריכה יותר מפעם אחת ביום, בשעות שנוחות לו.

חשוב להדגיש כאן, אם מעוניינים למכור את הנכס אזי שהבריכה בהחלט יכולה לעלות את ערכו ובמידת הצורך אפשר גם להשתמש במערכות השונות סביבה לשם כך.

כיצד מתקינים בריכה ביתית בצורה נכונה

ראשית, יש לבחון את השטח שעומד לרשותנו, מה בדיוק אנחנו יכולים לעשות איתו, איזה גודל בריכה אנחנו רוצים להתקין ובאיזו צורה. עלינו לקבוע בצורה מדויקת מה יהיה השטח בו נרצה לעבוד, בשביל שבסופו של דבר נוכל לבצע את תהליך התקנה נכון.

חשוב שאנחנו נבחן לא רק כיצד אנחנו מתקינים את הבריכה עצמה אלא גם את כל המערכות סביבה וכמובן את כל אמצעי הבטיחות הנדרשים על מנת שנוכל להשתמש בבריכה בצורה בטוחה. בפרט זה נכון אם מדובר בבריכה שאמורה לשרת ילדים קטנים מכל הגילאים. חשוב להקפיד שהמקום יהיה מרחב מוגן לילדים בכל אספקט אפשרי.

 

תפריט נגישות