שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

בעיות ופתרונות – מגהצי אדים ומגהצי קיטור

אם אתם מחזיקים ברשותכם מגהץ אדים או מגהץ קיטור, סביר להניח שנתקלתם או תתקלו באחת הבעיות המצוינות לעיל. אנו ממליצים לכם לקרוא את כל סוגי הבעיות וכמו כן את הפתרונות. כך תוכלו להאריך את חיי המגהץ שלכם.

בעיה: תחתית מגהץ כרוכה

פתרון: אם הבחנתם שתחתית המגהץ כרוכה, תוכלו לנקות אותה על ידי גיהוץ של בד שאין לכם צורך בו ואינכם משתמשים בו יותר. על אותו הבד, עליכם לפזר מלח גס. לאחר מכן עליכם לגהץ עם המגהץ עד שתבחנו שתחתית המגהץ איננה שחורה יותר.

בעיה: הצטברות של אבנית בתחתית המגהץ

פתרון: על מנת לנקות את האבנית, עליכם לגהץ מטלית ספוגה בחומץ (שהמגהץ חם כמובן). אתם תראו כיצד האבנית תוסר בקלות.

בעיה: אדים יוצאים מהצד התחתון של משטח הגיהוץ

פתרון: סבירות גבוהה שהמגהץ שלכם התקלקל. אם הוא עדיין באחריות, נסו לפנות למעבדת השירות. בדקו כמה התיקון עשוי לעלות והאם הוא במסגרת האחריות. אם הוא לא במסגרת האחריות, עליכם לשקול האם שווה להשקיע בתיקון או שעדיף לרכוש מגהץ חדש.

בעיה: מים יוצאים מהחורים הנמצאים בתחתית המגהץ

פתרון: בדקו את דרגת החום של המגהץ. אם הבחנתם שהיא נמוכה, נסו להגדיל אותה לדרגה גבוהה יותר וכך תקטן זרימת האדים.

בעיה: המגהץ מוציא מעט אדים או לא מוציא בכלל

פתרון: אם מדובר על מעט אדים, כנראה שלא מילאתם מספיק מים במיכל המים של המגהץ. בדקו את מיכל המים. יתרה מזאת, בצעו גם בדיקה לשסתום Anti Calc. יכול להיות שאותו שסתום סתום ולכן המגהץ מוציא כמות קטנה של אדים או לא מוציא בכלל.

בעיה: למגהץ יש ריח לא טוב והוא מוציא מים חומים

פתרון: יש לנקות ביסודיות את מגהץ האדים עם חומץ מהול במים מזוקקים. הדבר עשוי לפתור את הבעיה לגמרי.

רכישת מגהץ אדים או קיטור

אם יש לכם כבר הרבה זמן מגהץ או שהמגהץ שלכם התקלקל או שסתם בא לכם להתחדש במגהץ חדש ומשוכלל, אנו ממליצים לכם לצפות במגהצים שלנו. יש לנו מגוון מגהצים – מגהץ אדים עומד לגיהוץ בתלייה, מגהץ אדים עומד עם קרש לגיהוץ בתלייה ועל הקרש ומגהץ קיטור עוצמתי עם קרש נשלף. על כל המוצרים, יש אחריות של שנה. נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 03-6161026

תפריט נגישות