שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

ארגז כלים לעבודות שיפוץ האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים השמישים ביותר בבית. כל בני המשפחה משתמשים בו לביצוע פעולות כגון, רחצה, גילוח, איפור וכו’. מדובר על חלל שצריך להיות נעים ובעיקר פונקציונאלי. כאשר מדובר על שיפוץ חדר האמבטיה, דעו שאף פעם לא מאוחר מדי להתחיל בתהליך השיפוץ. ניתן לבצע את השיפוץ לבד או לקחת שירות מבעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום. רק נזכיר שאם מדובר על שיפוץ מאסיבי וגדול, אז העדיפות היא לקחת קבלן שיפוצים ואם מדובר על שיפוץ קטן, אפשר בהחלט לעשות אותו לבד באמצעות כלי העבודה המתאימים.

מה דרוש לכם על מנת לשפץ את חדר האמבטיה?

מבחינת כלי העבודה הנדרשים, עליכם להצטייד בסולם טלסקופי איכותי מאלומיניום. כך תוכלו להגיע בקלות למקומות גבוהים כמו התקרה וכמו כן תוכלו להיעזר בסולם על מנת לצבוע את קירות החדר.

בנוסף, עליכם לרכוש גם קונגו, פטישון או מקדחה ומברגה חשמלית. קונגו ישמש אתכם לחציבה בקירות או עבור הסרה של חיפוי קירות ישן. זאת במידה ואתם בוחרים להחליף את הקרמיקה בקרמיקה חדשה. באמצעות המקדחה, תוכלו לקדוח את החורים הנדרשים על מנת להתקין גופי תאורה בחדר ואילו לפטישון תהיה יכולת דפיקה הדרושה בנוסף על הקידוח עצמו. באמצעות המברגה החשמלית, תוכלו להכניס או להוציא ברגים. זאת במידה והחלטתם לתלות פריטי נוי או אפילו מראה.

רכישת סולם אלומיניום טלסקופי

כלים נוספים שכדאי שיהיו לכם בארגז הכלים

מלבד הכלים העיקריים שהוזכרו לעיל, יש גם כלים נוספים כמו:

מברגים – מברג טסטר, פיליפס וראש ישר.

פלאיירים – פלאייר ידני, שפיץ פלאייר וקאטר.

סכין יפני – סכין מקצועי עם ידית אחיזה נוחה וכמו כן מוצרי חיתוך נוספים.

סרטי הדבקה ובידוד – טפלון, מאסקנטייפ וכו’

מפתחות – מפתח צינורות במידה ותבוצע גם עבודת אינסטלציה, מפתחות אלן ובוקסות.

כלי מדידה – מטר ידני ומטר דיגיטלי.

כלים לצבע – מגש לצבע, מברשת, רולר, שפכטל וכו’.

את כל הכלים האלה תוכלו לרכוש בחנויות עשה זאת בעצמך וכמו כן בחנויות המוכרות מוצרי בניין וצבע. רכשו כלים איכותיים, שישמשו אתכם לתקופה ארוכה ולמגוון עבודות שיפוצים.

עיצוב החדר

במידה ומדובר בעבודת שיפוץ הנחשבת לעבודה פשוטה וקטנה, הרי שאם החלפת הקרמיקה, התקנת גופי תאורה וצביעה של החדר, אתם תוכלו להעניק לחדר מראה אחר לגמרי. מראה חדש, מעוצב ונעים יותר. נסו גם להוסיף כל מיני פריטי נוי וכמו כן מוצרי טקסטיל. פריטים כאלה יכולים להיות עציצי נוי מלאכותיים, מתלה מגבות מיוחד, סולם עליו תוכלו לשים מגבות וכו’. מבחינת מוצרי הטקסטיל, תוכלו לרכוש שטיחונים קטנים מעוצבים.

 

 

תפריט נגישות