שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תולים מדף?

במידה ואתם מעוניינים לתלות מדפים בחנות שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי בעל מקצוע או שתוכלו לבצע את העבודה בעצמכם. אם החלטתם שלא להיעזר בבעל מקצוע, המשיכו בקריאת הכתבה שלנו ואנחנו מבטיחים לכם שגם אתם תוכלו לתלות מדפים בחנות שלכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

שלב ראשון – תכנון מקדים

במידה ואתם רוצים להציג את המוצרים שלכם, הפתרון הנוח והמומלץ ביותר הוא לתלות מדפים על הקירות של החנות. מה שכן, לפני שאתם מתחילים בעבודה, תכננו מראש היכן ימוקמו המדפים. עליכם גם להתייחס לכל מיני נושאים כמו, האם לתלות על כל הקירות את המדפים או רק על חלקם, מהו גודל המדפים הרצוי, מהו המשקל שיכולים לשאת המדפים ועוד. בדקו גם באיזה קירות מדובר, האם קירות בטון, קירות עץ או קירות גבס ובהתאם לכך רכשו את המדפים והברגים המתאימים.
אגב, שלב התכנון גם צריך לכלול את כלי העבודה המתאימים. על מנת לתלות מדפים, יש להיעזר בכלים כמו, מד מטר, דיבלים וברגים, מקדחה מקצועית וסולם. על מנת שיהיה לכם קל יותר לבצע את החורים לקידוח, מומלץ להיעזר בעיפרון ולסמן על הקירות את הקצוות של המדפים.

שלב שני – בוחרים מדפים

עכשיו אחרי שאתם יודעים איפה למקם את המדפים ואיזה גודל מדפים נדרש, יש לערוך סקר שוק. כך תוכלו לדעת איזה מדפים מתאימים לכם וכמו כן איפה לקנות אותם. רכשו מדפים לחנויות מנגר המתמחה בעבודות עץ, מחברות המתמחות בתחום או שתוכלו מחנויות עשה זאת בעצמך. קחו בחשבון שיש מגוון סוגים של מדפים שעשויים מכל מיני חומרים גלם. הם מגיעים במידות, בגוונים ועיצובים שונים. חומרי הגלם הפופולאריים מהם מיוצרים המדפים הם מתכת, עץ ופלסטיק.

שלב שלישי – תולים את המדפים על הקירות

עליכם למקם את המדפים בגובה המתאים וכמובן לבדוק שהם משתלבים בצורה טובה עם העיצוב של החנות שלכם. כאשר בחרתם את המיקום, סמנו על ידי עיפרון את נקודות הקצה התחתונות של המדפים וכמו כן סמנו נקודות נוספות לסימון מיקום התומך. איך תדעו שהמדפים אכן ישרים? היעזר בפלס. לאחר מכן, כל שתצטרכו לעשות הוא לסמן את החורים לקידוח. כאשר סיימתם את הקידוח, תוכלו להחדיר את הדיבלים ולאחר מכן למקם את התומכים של המדפים. חשוב מאוד לא לוותר על פילוס נוסף וזאת על מנת שתוודאו שהמדפים ישרים. בסיום, תוכלו להבריג את הברגים ולחבר את המדפים לתומכים.

שלב רביעי – סידור המדפים

אם הגעתם לשלב הזה, סיימתם להתקין בהצלחה את המדפים. כעת נשאר לסדר עליהם את המוצרים שלכם. לפני שאתם מניחים את המוצרים, קראו בקפידה את הוראות היצרן לגבי המשקל שהמדפים יכולים לשאת.

טיפים ואזהרות בכל הקשור לתליית מדפים

שימו לב לכל אלה:

-מומלץ שתעזרו לא רק בפלס אלא גם באדם נוסף שיראה שהמדפים מאוזנים.

-מומלץ שתרכשו דיבלים, מקדחים וברגים בהתאם לסוג הקירות שיש לכם בחנות.

-מומלץ שתבדקו את שרטוטי הבנייה של המבנה לפני שאתם מתחילים בקידוח וכל זאת על מנת שלא תפגעו חלילה בצנרת מים או קו חשמל.

תפריט נגישות