שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תוכלו לגרום למגהץ שלכם להיראות חדש ובעיקר נקי?

אם אתם משתמשים במגהץ אדים או מגהץ קיטור, אתם בוודאי מודעים לכך שעם הזמן תחתית המגהץ נעשית חרוכה או שרופה. למזלכם, ברוב המקרים אתם יכולים לפתור את הבעיה הזאת ולחכות עם קנייה של מגהץ חדש.

הבאנו לכם מספר טיפים שימושיים להתמודדות עם הבעיה.

איך תוכלו לנקות מגהץ חרוך?

אם הבחנתם שתחתית המגהץ שלכם שרופה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לנתק את המגהץ מהחשמל ולאפשר לאותה תחתית שעשויה ברזל, להתקרר לגמרי. לאחר מכן, עליכם לקחת מקל עץ או פינצטה. הם ישמשו אתכם להורדת החומר המותך מהמתכת המרכיבה את תחתית המגהץ.

זה הזמן גם לומר שאם הבחנתם שיש בד שרוף על תחתית המגהץ, המגהץ לא יעבוד בצורה תקינה ולכן עליכם להסיר את הבד לגמרי. אם הסרתם את הבד, כעת הגיע הזמן להשתמש באחת השיטות האלה כדי לנקות את הברזל של תחתית המגהץ.

שימוש בחומץ

עליכם לחמם מעט את החומץ. לאחר מכן, קחו חתיכת בד נקי וספגו בה את החומץ. כעת שהבד ספוג בחומץ, נקו את לוח המתכת. אתם תראו שסימני החריכה ייעלמו. השלימו את הפעולה עם חתיכת בד נקי ונגבו את לוח המתכת בצורה יסודית.

אם השימוש בחומץ בלבד לא עזר, אז תוכלו לעשות תערובת של חומץ לבן מחומם. כל שתצטרכו הוא להוסיף לחומץ, 2 כפות של אבקת סודה לשתייה או 2 כפות של מלח שולחן גס. עליכם לערבב היטב את התערובת. לאחר מכן, יש לקחת חתיכת בד נקייה ולספוג אותה בתערובת שהכנתם. עם אותה חתיכת בד, תוכלו לנקות את הכתמים שעל תחתית המגהץ. השלימו את הפעולה עם ניגוב התחתית באמצעות מגבת לחה.

שימוש במלח

עליכם לקחת חתיכת בד נקייה ולפרוס אותה על קרש הגיהוץ. לאחר מכן, יש לפזר 2 כפות מלח על הבד. יש להדליק את המגהץ ולבצע תנועות של גיהוץ על המלח.

הדבר יעזור לכם להיפטר מסימני החריכה שעל תחתית המגהץ. סיימתם? כבו את המגהץ, חכו שיתקרר כמו שצריך ולאחר מכן קחו בד נקי והעבירו ניגוב על תחתית המגהץ.

שימוש באבקת כביסה

אם למגהץ שלכם יש תחתית העשויה מטפלון, אז תוכלו להשתמש באבקת כביסה רגילה על מנת לנקות אותו. איך תעשו זאת? עליכם לקחת קערה ולשים בה מים חמימים. לאחר מכן, יש להוסיף 1/5 מכסה או כף של אבקת כביסה. יש לקחת בד נקי ולטבול אותו בקערה עם המים ואבקת הכביסה. יש לשפשף את הבד בצורה שתהיה מנוגדת ללוח הטפלון. לאחר מכן, כל שתצטרכו לעשות הוא לנגב את לוח הטפלון עם מגבת לחה.

שימוש בסבון כלים

הפעולה דומה לזו שמבצעים כאשר משתמשים באבקת כביסה. גם כאן, יש להצטייד בקערה עם מים חמימים ולשים בה 2 כפות סבון כלים. לקחת חתיכת בד נקייה ולטבול אותה בתערובת שנוצרה. עם חתיכת הבד, תוכלו לנקות את לוח המתכת ואת פתחי האוורור של המגהץ. השלימו את הפעולה עם חתיכת בד נקייה.

שימוש במי חמצן

עליכם לשים כפפות על הידיים ולאחר מכן, לקחת חתיכת בד נקייה ולטבול אותה במי חמצן. יש להניח את הבד על קרש הגיהוץ ולאחר מכן לבצע תנועות גיהוץ. אתם תראו בעצמכם שהכתמים של החריכה יורדים מעצמם.

 

הכל מסתכם בתחזוקה נכונה

אם אתם רוצים לשמור על המגהץ שלכם לאורך זמן ולהימנע ממצב בו תחתית המגהץ נעשית חרוכה, עליכם לנקות את המגהץ כל פעם שאתם מסיימים להשתמש בו.

מעבר לכך, שימו לב שכאשר אתם מדליקים את המגהץ ומחכים שהוא יתחמם, אל תותירו אותו ללא השגחה. המגהץ יכול להתחמם יתר על המידה ואז כאשר תבואו לגהץ את הבגדים, תבוצע חריכה לא רק לתחתית המגהץ אלא גם לבגדים.

אם לא הצלחתם לנקות את התחתית של המגהץ או התייאשתם ואתם מעדיפים לרכוש מגהץ חדש, אנו מזמינים אתכם לדף המבצעים שלנו על מגוון מגהצי קיטור ואדים, מגהצים עומדים ומגהצים עם קרש נשלף.

 

מגהץ אדים עומד במבצע

תפריט נגישות