שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תוכלו לגהץ בקלות וללא כל מאמץ?

השקעתם בהופעה החיצונית אבל החולצה שלכם מקומטת ומקלקלת את כל ההופעה? הגיע הזמן שתוציאו את המגהץ ותלמדו איך לגהץ בקלות וללא כל מאמץ.

בחירת מגהץ

כיום, תוכלו לבחור לרכוש מגהץ אדים או מגהץ קיטור. אפשר לרכוש מגהץ סטנדרטי או מגהץ עומד. כמו כן, יש גם מגהצים המגיעים עם קרש גיהוץ, כל זאת בערכה אחת. לפני שאתם רוכשים מגהץ, חשוב מאוד שתבדקו את המפרט הטכני שלו. יש להסתכל על פרמטרים כמו, לחץ אדים, הספק גוף חימום, החומר ממנו עשויה תחתית המגהץ, אפשרות לגיהוץ אנכי וגיהוץ אופקי וכו’.

להתאים את חום המגהץ לבד הבגד

אתם לא יכולים לגהץ באותו החום את כל הבגדים. כל בגד דורש רמה שונה של חום. על כן, לפני שאתם מתחילים בגיהוץ, עליכם לקרוא את התווית של הבגד ולהתאים את חום המגהץ להוראות הכתובות בה. אם תעשו זאת, תוכלו לראות שהגיהוץ יהיה בצורה חלקה וקלה וגם תוכלו לחסוך נזק לבגד עצמו. לדוגמה, אם אתם מתכוונים לגהץ חולצות פוליאסטר ומשי, אז העדיפות היא לגהץ אותן בחום נמוך. אם מדובר על חולצות צמר, עליכם לכוון את חום המגהץ לחום בינוני ואם אתם מתכוונים לגהץ חולצות כותנה, אז יש לכוון את חום המגהץ לחום גבוה.

איך לגהץ חולצה מכופתרת?

עליכם להתחיל מגיהוץ הצווארון של החולצה. יש לגהץ את חלקו האחורי ולאחר מכן את חלקו הקדמי. כאשר סיימתם לגהץ את הצווארון, תוכלו לעבור לגיהוץ השרוולים של החולצה. עליכם להניח את השרוול הראשון באופן ישר על קרש הגיהוץ ולאחר מכן לגהץ מצדו האחורי לצדו הקדמי. עשו זאת גם עם השרוול השני. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לגיהוץ חזית החולצה ולאחר מכן לחלק האחורי שלה.

איך להיפטר מקמטים עיקשים?

אם אתם לא מצליחים לגהץ את הבגד כי הוא מקומט מדי, אז תוכלו להרטיב את הקמט או הקמטים באמצעות ספוגית טבולה במים. המים יגרמו לבגד לקבל לחות ואז אתם תוכלו לגהץ בקלות ובמהירות.

טיפים לסיום

-נדבק לכם מסטיק לחולצה? קודם כל, אל תילחצו. אתם תוכלו להסיר את המסטיק עם פעולת הגיהוץ. כל שתצטרכו לעשות הוא להניח נייר פרגמנט על המקום בו המסטיק נדבק לבד ולאחר מכן לגהץ את הנייר בטמפרטורה גבוהה. אתם תראו שהמסטיק יוסר מהבד ואפילו לא ישאיר סימן על החולצה.

-רוצים להעניק ריח טוב לחולצה? כל שתצטרכו לעשות הוא לטפטף מספר טיפות של בושם לתוך פתח מגהץ האדים. מדובר על אותו פתח בו ממלאים את המים למגהץ. כאשר תגהצו, הבושם יתפזר על החולצה והיא תספוג את הריח הנעים שלו.

המגהצים של “דיל הדילים”

אצלנו תוכלו לרכוש מגהצי אדים ומגהצי קיטור. לצפייה במגהצים שלנו, הקליקו כאן.
נשמח לתת לכם מידע נוסף על המגהצים המשודרגים שלנו בטלפון: 03-6161026.

תפריט נגישות