שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תהפכו למגהצים מקצועיים?

שוקלים להפסיק ללבוש חולצות מכופתרות או לשלוח את כולם למכבסה לגיהוץ? בכתבה שלפניכם ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין איך להפוך למגהצים מקצועיים באמת.

גיהוץ חולצה במכבסה זה לא עסק זול, בפרט כאשר מגהצים כעשר חולצות בשבוע ולפעמים יותר. אבל מצד שני גם לגהץ בבית ולקבל תוצאות גרועות זאת לא הדרך הנכונה. הרבה אנשים שמגהצים עושים חשבון כמה עלה להם הנזקים שהם גרמו לחולצות ולמכנסיים ולשמלות בכלל ומגלים שלא שווה להם לגהץ לבד כי הנזק גדול על התועלת מהחיסכון. אז הינה לכם כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם לגהץ ברמה הגבוהה ביותר ללא סיכונים מיותרים.

הסוד הראשון – מחוגת הטמפרטורה

שימו לב, הרבה אנשים לא מבינים מה השימוש במחוגת הטמפרטורה. ובכן היא לא שם במקרה כי שמו אותה שם, אתם חייבים להשתמש בה כמעט בכל גיהוץ. אם אתם מגהצים בדים גסים מאוד אתם לא יכולים להשתמש בטמפרטורה נמוכה מכיוון שזה פשוט לא יגהץ אותם. לעומת זאת, אם אתם מגהצים בגד סינטטי, זה יהיה אסון לגהץ אותו בחום שהוא יותר מבינוני או חלש. ווסתו היטב את החום לכל בד, התחילו בחום חלש ועלו, הרגשתם שהבד נתקע בגיהוץ, עברו לחום נמוך יותר.

הסוד השני – שפריצר מים

במידה ואין לכם מגהץ קיטור מקצועי, תוכלו לנסות להחליף את הקיטור החזק והיעיל בשפירצר פשוט, בחלק מהמקרים זה עושה עבודה טובה מאוד. כל מה שצריך לעשות זה להשפריץ מעט מים על הקמט והבד יתגהץ הרבה יותר מהר. אין ספק שדווקא מגהץ קיטור מקצועי היה מזרז את פעולת הגיהוץ מאוד.

מגהץ קיטור עם קרש נשלף

הסוד השלישי – עמילן חברים עמילן

מכירים את האנשים האלה שהצווארון שלהם לעולם לא מתקמט? שהבגד שלהם לא מתקמט במהלך היום? שהחולצות שלהם תמיד נראות חלקות? הסוד הוא שימוש בעמילן לגיהוץ. התרסיס נמכר כמעט בכל החנויות, זאת אמנם לא ההוצאה הכי קטנה אבל זה משמש למספר רב של פעמים והוא זול יותר מאשר מכבסה, ובשילוב עם מגהץ קיטור מקצועי התוצאות ידהימו אתכם.

הסוד הרביעי – נסו הפוך

אם אתם רוצים לגהץ בלי להותיר כתמים שחורים הפכו את החולצה או המכנסיים, כך גם הכיסים מתגהצים טוב יותר וכן הניחו בד על כל סימני התפירה והלוגואים של החברות בזמן הגיהוץ, כך שום חוט לא ייחרך מהגיהוץ.

גיהוץ מוצלח!

תפריט נגישות