שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תהיו על הגובה (כשאתם עובדים עם סולם) ותשמרו על הבטיחות שלכם?

הידעתם שעבודה בגובה ובפרט עבודה על סולם מעל גובה של שני מטרים, חייבת להיות בהתאם לתקנות של משרד התמ”ת? בהתאם לתקנות הללו, כל אדם שעובד על הסולם חייב לעבור הדרכה בנושא בטיחות וכמו כן לקבל אישור עבודה בגובה.

מה קובעות בדיוק תקנות משרד התמ”ת באשר לתנאי העבודה?

תקינות הסולם – לפני שאתם משתמשים בסולם, עליכם קודם כל לבדוק את תקינותו. מה הכוונה? עליכם לבדוק שיש לו תו תקן מתאים (זה יכול להיות תו תקן ישראלי או תו תקן אירופאי) ולבדוק את תקינות רגליי הסולם, השלבים והזקיפים שלו. אל תתחילו עבודה עם הסולם, מבלי שבדקתם שהוא תקין.

יציבות – את הסולם עליכם להציב במקום המיועד לכך ועם עדיפות למשטח יציב. הסולם יהיה מוצב על 4 רגליו בהנחה ומדובר על סולם מסוג A או על 2 רגליו בהנחה ומדובר על סולם יחיד נשען על קיר.

שימוש – רק אדם אחד יעלה על הסולם. אם בוחרים גם להעמיס משא כלשהו על הסולם, אז יש לוודא שמשקל האדם ומשקל המשא לא עוברים את ה-150 ק”ג. לא יהיה בשום אופן מצב בו יעלו שני אנשים על הסולם. הדבר מסכן את בטיחותכם ועשוי לגרום לתאונת עבודה.

אבטחה – בכל עבודה עם הסולם, יש לקחת אדם נוסף שישמור על קשר עין עם האדם העובד על הסולם. אותו אדם יוכל גם לשמור על בטיחות העובד על הסולם וכמו כן יוכל לסייע במידת הצורך.

שימוש באמצעי בטיחות – כאשר עובדים על הסולם, יש להצטייד באמצעי הבטיחות המתאימים. אלו יכולים להיות מערכת לבלימת נפילה, רתמת עבודה, נעלי עבודה עם סוליות נגד החלקה, קסדת מגן וכו’.

גיליתם שהסולם שלכם לא תקין?

אם הסולם שלכם ישן, פגום ולא תקין, תוכלו לרכוש אצלנו מגוון סולמות במחירים משתלמים במיוחד. אצלנו ניתן להשיג סולמות יחיד וסולמות כפולים. סולמות היחיד הם סולמות שניתן להשענה על הקיר בלבד לעומת הסולמות הכפולים, שניתן להשתמש בהם גם במצב A. כל הסולמות הינם סולמות טלסקופיים, עשויים מאלומיניום איכותי. לצפייה בקטלוג הסולמות שלנו, הקליקו כאן.

סולם אלומיניום 5.6

קניתם מאיתנו סולמות? קבלו אחריות ושירות גם לאחר קנייה

חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים. על כן, אם יש לכם שאלות על הסולמות לפני הרכישה, תוכלו להתקשר אלינו: 03-6161026. על כל הסולמות תקבלו שנה אחריות. רכשתם סולם ויש לכם שאלות על המוצר אחרי הקנייה? חייגו אלינו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם.
אם אתם מעדיפים לראות את המוצר ולהגיע ישירות אלינו לחנות, תוכלו לשים את הכתובת שלנו ב-WAZE: רחוב סוקולוב 21, רמת השרון.

תפריט נגישות