שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תדעו שבחרתם סולם שמתאים לעבודות בגובה?

מדי שנה, אנו שומעים על המון תאונות עבודה כתוצאה מנפילה מגובה. אגב, הסיבה העיקרית לכך שאנשי מקצוע נופלים מגובה קשורה לשימוש לא נכון בסולם או יותר מכך, שימוש בסולם שלא מתאים לביצוע העבודה. על מנת שתוכלו לעבוד בצורה בטוחה, נשמח לשתף אתכם במספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת הסולם המתאים לעבודות בגובה. סולם כזה יספק לכם מענה לצרכי העבודה שלכם וכמו כן הוא יהיה תואם לדרישות הבטיחות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

גובה הסולם

כיום, תוכלו למצוא מגוון של סולמות בכל מיני גדלים. לדוגמה, אצלנו בחנות “דיל הדילים”, יש סולמות במבחר של גדלים. הסולמות הם יחידים או כפולים. מה ההבדל בין סולם יחיד לכפול? סולם יחיד הוא סולם שניתן להשענה על הקיר, בעוד שהסולם הכפול ניתן גם להשענה על הקיר וגם לעבודה במצב A. הסולמות שלנו הם בגדלים האלה: סולם 3.2 מטר, 3.8 מטר, 4.4 מטר, 5 מטר, 5.6 מטר, 6.2 מטר. אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ללא כל התחייבות לגבי גובה הסולם המתאים עבורכם. הטלפון שלנו: 03-6161026

החומר ממנו עשוי הסולם

ההמלצה היא לרכוש סולם שעשוי מחומר כמו אלומיניום ומדוע? כי הוא עמיד לאורך זמן, הוא דורש פחות השקעה בכל הקשור לתחזוקה שלו והוא קל לנשיאה. לפני כל שימוש בסולם, יש לבצע בדיקה שהסולם אכן תקין, שכל החיבורים והברגים תקינים וכמו כן מהודקים ושאין בסולם שלבים שהם שבורים או עומדים להישבר.

דגם הסולם

קודם לכן, הזכרנו פתיחת הסולם. הוא יכול להיפתח למצב A או להיפתח למצב השענה על הקיר. הגובה כמובן משתנה בהתאם. לדוגמה, אם תבחרו לרכוש סולם כפול (מצב A ונשען על הקיר) בגובה 3.2 מטר, קחו בחשבון שכאשר הוא יהיה פתוח במצב A, הרי שהגובה של כל צלע של הסולם יהיה 1.6 וכאשר תפתחו אותו למצב השענה בקיר, אתם תוכלו לעבוד בגובה המקסימאלי שלו שהוא 3.2 מטר. כאשר מדובר על ביצוע עבודה מקצועית, ההמלצה הכי טובה היא להשתמש בסולמות טלסקופיים. כי ככה תוכלו להתאים את הגובה שלהם לפי הצורך שלכם.
חשוב מאוד להקפיד על הדברים האלה:

-אין להעמיס על הסולם יותר מ-150 ק”ג

-אם הסולם לא יציב, יש להיעזר באדם נוסף על מנת שיתמוך וייצב את הסולם

-כאשר אתם מטפסים על הסולם, הידיים יהיו פנויות וזאת על מנת שיהיה ניתן לאחוז בסולם

שורה תחתונה

השקיעו בסולם איכותי טלסקופי ועשוי אלומיניום. סולם כזה יתאים לכם למגוון עבודות וישמש אתכם לאורך זמן. מוזמנים להמשיך לגלוש באתר שלנו ולצפות במגוון הסולמות שיש לנו. כל הסולמות נמכרים במחירים אטרקטיביים ועל כל סולם תקבלו שנה אחריות.

 

תפריט נגישות