שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תבחרו עגלת משא שתתאים בדיוק לצרכים שלכם?

עגלת משא היא כלי חיוני להעברה של פריטים ממקום למקום.
יש מגוון גדול של עגלות משא ומשום כך, הבחירה בעגלת משא הופכת למאתגרת ולא פשוטה בכלל.
בכתבה הבאה, נציג את הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר ניגשים לבחור עגלת משא.

קיבולת המשקל של העגלה

קיבולת המשקל היא המשקל המרבי שניתן להעמיס על העגלה בבטחה. יש עגלות משא עם כושר נשיאה של עד 200 קילו, יש כאלה עם כושר נשיאה של עד 150 קילו, יש כאלה עם כושר נשיאה של עד 80 קילו וכו’. בחרו עגלת משא עם כושר הנשיאה המתאים לכם.

סוג הגלגלים של העגלה

לעגלות משא יכולים להיות סוגים שונים של גלגלים, כמו גלגלים פניאומטיים, גלגלים שעשויים מגומי מוצק או פוליאוריתן. גלגלים פניאומטיים הם אידיאליים לתנועה על פני משטחים מחוספסים, כגון חצץ או דשא. גלגלי גומי מוצקים הם עמידים ודורשים תחזוקה מועטה וגלגלי פוליאוריתן הם קלים ואידיאליים לשימוש פנימי.

שלדת העגלה

עגלות משא יכולות להיות עשויות מחומרים שונים כמו, פלדה, אלומיניום או פלסטיק. עגלתו משא מפלדה הן עמידות ויכולות להתמודד עם עומסים כבדים, בעוד שעגלות משא מאלומיניום הן קלות משקל וקלות לתמרון. עגלות משא מפלסטיק הן אידיאליות להעברת משאות קלים יותר ולעתים קרובות הן זולות יותר מפלדה או אלומיניום.

סוג הידית של העגלה

הידית יכולה להשפיע על מידת הנוחות והשימוש בעגלת המשא.
ידיות יכולות להיות ישרות או מעוקלות. מומלץ שהידית תהיה חזקה, עמידה ונוחה לאחיזה.

עגלת משא מתקפלת או לא מתקפלת

עגלות מתקפלות הן אידיאליות למי שיש להם שטח אחסון מוגבל. ניתן לקפל אותם ולאחסן אותם בחלל קטן יותר.

מאפיינים נוספים של העגלה

יש עגלות משא שמגיעות עם תכונות נוספות, כגון מנגנון לטיפוס מדרגות או ידית מתכווננת. תכונות אלו יכולות להקל על העברת פריטים כבדים במעלה ובמורד מדרגות או דרך חללים צרים.

עגלות המשא שלנו

באתר דיל הדילים, תוכלו למצוא מגוון עגלות משא. הדגם הכי פופולארי ונמכר שלנו הוא עגלת משא אלומיניום עם 4 גלגלים. מדובר על עגלה מתקפלת איכותית המציעה כושר נשיאה של עד 150 קילו. מחיר עגלת המשא הוא 349 שקלים בלבד. כמו כן, אנו מציעים גם דגמים נוספים של עגלות משא, בהן עגלות משא עם שני גלגלים וכושר נשיאה של עד 300 קילו, עגלת משא המשמשת גם כעגלת משטח וגם כעגלת קניות וגם עגלות משא המשמשות לטיולים.

כמה מילים לסיכום…

כעת שאתם מודעים לגורמים שיש להתייחס אליהם, כאשר ניגשים לבחור עגלת משא, אנו בטוחים שתעשו את הבחירה הטובה ביותר ותבחרו בעגלת המשא שעונה בדיוק על הצרכים שלכם.
זכרו שיש להעמיס פריטים על העגלה שאינם עולים על קיבולת המשקל שלה וכמו כן שיש להשתמש בעגלה בהתאם לייעוד שלה. כך תוכלו לשמור על עגלת המשא ולהנות ממנה לאורך שנים רבות.

עגלה מתקפלת מאלומיניום

 

 

תפריט נגישות