שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך צובעים את הבית? טיפים שימושיים ומעולים!

מתכננים לצבוע את הבית לקראת החג? האם התארגנתם כמו שצריך ורכשתם את הציוד הנדרש לביצוע הצביעה? האם דאגתם לכסות את כל הרהיטים שיש בבית וכמו כן את הרצפה? חושבים מאיפה להתחיל את הצביעה מהתקרה או מהקירות? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לצבוע את הבית בצורה נכונה וללא מאמץ מיותר. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

מתחילים את הצביעה

חשוב להשתמש במברשת ולהתחיל לצבוע את הקירות בצבע שבחרתם ממרחק של 10 עד 15 ס”מ מכל צד, סביב הפינות של הקירות, החלונות, המשקופים וכו’. כל זאת על מנת שתוכלו לצור מסגרת. לאחר מכן, עליכם להשתמש ברולר ולהעביר אותו בזהירות וכמה שיותר קרוב למשקוף וכל זאת מבלי לגעת במשקוף.

מתי מומלץ לצבוע את הקירות?

העדיפות היא לבצע את עבודת הצביעה בבוקר ולא בערב ומדוע? כי בבוקר הטמפרטורות גבוהות יותר מהערב ועל כן, הדבר מסייע לצבע להימרח ולהיצמד לקיר בצורה מיטבית.

להתחיל בצביעת התקרה או הקירות?

אם אתם צובעים לא רק את הקירות אלא גם את התקרה, אז ההמלצה היא שתתחילו קודם בצביעת התקרה ומדוע? כי ככה תוכלו לשמור על הקירות נקיים, שכן הם לא יתלכלכו שוב לאחר שצבעתם אותם. על מנת שתוכלו לבצע את צביעת התקרה בצורה מקצועית וטובה, יש להצטייד בסולם טלסקופי עשוי אלומיניום. כמו כן, מומלץ לא לעבוד על הסולם לבד, אלא להיעזר באדם נוסף, שיחזיק את הסולם ויאבטח אתכם כאשר אתם עובדים על הסולם.

סולם טלסקופי אלומיניום

איך עובדים עם רולר?

בחרו פינה אחת בקיר ונסו לגלגל את הרולר לכל אורך הפינה, מלמטה למעלה. אם גיליתם שיש שכבה עבה בקיר, אז עליכם לעבור שוב עם הרולר. עליכם גם להקפיד לטבול את הרולר בצבע, כך שהוא יישאר תמיד רטוב.

כמה שכבות צבע מומלץ לעשות?

על מנת שתקבלו תוצאה איכותית, רצוי להעביר לפחות שתי שכבות של צבע. חשוב מאוד להמתין מספר שעות בין השכבות, עד שהצבע מתייבש בצורה מלאה.

לעבוד נקי

אם גיליתם כתמי צבע על הריצפה, חשוב מאוד לנקות אותם כמה שיותר מהר. תוכלו לעשות זאת עם מגבונים לחים. עשו זאת גם אם גיליתם טיפות צבע על רהיטים, משקופים ופאנלים.

עוד לא סיימתם את הצביעה והתעייפתם?

לא נורא. זה יכול לקרות לכל אחד. אל תשטפו את הציוד. כל שתצטרכו לעשות הוא לעטוף את המברשות והרולרים בניילון נצמד. לאחר שאטמתם אותם כמו שצריך, הכניסו למקרר. כך הצבע לא יתייבש לכם. אם החלטתם להמשיך בצביעה, כל שתצטרכו לעשות הוא להוציא אותם חצי שעה לפני והם יהיו מוכנים לשימוש.

לנקות את המברשות ביעילות

אם סיימתם את השימוש במברשות, תוכלו לנקות אותן על ידי השרייה בחצי כוס מים רותחים וחצי כוס חומץ. לאחר שסיימתם את ההשריה, תוכלו לשטוף אותן במים קרים. המברשות יראו כמו מברשות חדשות.

תפריט נגישות