שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך מנקים סולם אלומיניום?

סולם אלומיניום הוא כלי רב תכליתי ועמיד, בו עושים שימוש במשימות שונות, הן בפנים והן בחוץ.
בין אם אתם משתמשים בו לצביעת קירות, הגעה למדפים גבוהים או השלמת תיקונים ביתיים, חיוני לשמור על סולם האלומיניום נקי ומתוחזק היטב. ניקוי קבוע לא רק עוזר להאריך את תוחלת החיים של הסולם אלא גם מבטיח את בטיחות השימוש בו.
במאמר זה נדריך אתכם בתהליך ניקוי סולם אלומיניום.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

חומרים דרושים לניקוי הסולם

הצטיידו בחומרים הללו: חומר ניקוי עדין או סבון כלים, מברשת עם זיפים רכים, ספוג או בד מיקרופייבר, צינור מים או דלי עם מים, מייצב סולם או אדם שני (לבטיחות).

שלבי הניקוי של הסולם

להלן השלבים:

מצאו אזור ניקוי מתאים

בחרו חלל חיצוני מאוורר היטב שבו תוכלו לנקות בנוחות את סולם האלומיניום שלכם.
הימנעו מניקוי הסולם בתוך הבית, שכן שהתהליך עלול ליצור אבק או לכלוך.

הסירו לכלוך מהסולם

לפני תחילת תהליך הניקוי, הסירו כל לכלוך שיש על הסולם כגון, עלים, קורי עכביש, אבק וכו’. השתמשו במברשת עם זיפים רכים או במטלית יבשה כדי לטאטא בעדינות את הלכלוך.

הכינו תערובת או תמיסה לניקוי

מלאו דלי במים חמימים והוסיפו כמות קטנה של חומר ניקוי עדין או סבון כלים. לחילופין, תוכלו לערבב את הסבון עם מים בבקבוק תרסיס.

שפשפו את הסולם

טבלו מברשת או ספוג עם זיפים רכים בתמיסת הניקוי ושפשפו את פני הסולם. התחילו מלמעלה והמשיכו למטה, תוך שימת לב לכל שלב ושלב של הסולם. הפעילו לחץ עדין כדי להסיר לכלוך או כתמים.

שטפו ביסודיות

בעזרת צינור מים או דלי עם מים נקיים, שטפו את הסולם היטב. וודאו שכל שאריות הסבון מוסרות. שימו לב במיוחד לאזורים ופינות שקשה להגיע אליהם. אם אתם משתמשים בצינור, כווננו את לחץ המים לרמה מתונה כדי למנוע פגיעה בסולם.

יבשו את הסולם

לאחר השטיפה, נגבו את הסולם בעזרת ספוג או מטלית מיקרופייבר נקייה כדי להסיר עודפי מים. התחילו מלמעלה והמשיכו עד למטה. וודאו שהסולם יבש לחלוטין לפני אחסונו וזאת על מנת שתוכלו למנוע הצטברות של לחות, שעלולה להוביל לקורוזיה.

בדיקה ותחזוקה

בזמן הניקוי, בדקו האם יש בסולם שלבים כפופים או רופפים, מפרקים סדוקים או חלקים חסרים.
אם הבחנתם בפגמים, אל תעשו שימוש בסולם והחליפו אותו בסולם חדש. אגב, אם הסולם עדיין באחריות של היצרן, תוכלו לבדוק האם יש אפשרות לתקן אותו.

עצות בטיחות

-השתמשו תמיד במייצב סולם או בקשו מאדם נוסף לסייע לכם במהלך הניקוי.
-לבשו כפפות ומשקפי מגן כדי להגן על עצמכם מפני התזות של תמיסת הניקוי.

כמה מילים לסיכום…

ניקוי סולם האלומיניום שלכם לא רק משפר את המראה שלו אלא גם מבטיח ביצועים אופטימליים ושמירה עליו לאורך שנים רבות. על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה, אתם יכולים לשמור על הסולם שלכם במצב מעולה, מוכן לכל משימה. תחזוקה ובדיקה שוטפת יעזרו לכם לטפל בכל בעיה פוטנציאלית באופן מידי, ויבטיחו את הבטיחות שלכם בזמן עבודה בגובה. זכרו, סולם נקי ומתוחזק הוא כלי חיוני לכל בעל בית או בעל מקצוע, המבטיח יעילות ושקט נפשי.

סולם אלומיניום

תפריט נגישות